beantwoord

Waarom moet ik 2 dagen wachten voor ik een claim kan indienen voor geld terug bij vertraging?

  • 12 april 2015
  • 29 reacties
  • 1377 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Blijkbaar is er een moderator die effe voor het weekend nog wat topics wil markeren 😃
Ik weet niet wie opeens mijn vraag als beantwoord heeft gemarkeerd (Leny was het volgens mij niet, want onlangs stond de vraag nog open), maar ik zou het op prijs stellen als ik ook nog een echt antwoord ga krijgen.
Nee, als ik 24 uur zou bedoelen, had ik immers niet gesproken over 2 dagen.
Als ik nu bij mijn reishistorie kijk dan wordt ook bij een reis die ik maandagavond maakte (dus inmiddels bijna 48 uur geleden) nog geen link getoond voor het aanvragen van geld teurg bij vertraging.
Nog even afgezien van de uiterst merkwaardige "verklaring" dat automatisering zorgt voor vertraging van het proces, blijkt in de praktijk dus ook de periode van 24 uur niet te kloppen.
Badge
Bedoel je dat je pas 24 u een geld terug bij vertraging claim kan indienen? Voorheen was het inderdaad met het oude jaartrajectkaart zo dat het direct mogelijk was. Doordat we over zijn naar het volledige OV-chipkaart systeem zijn er dingen gewijzigd. Na 24 uur zijn de correcte reisgegevens pas bekend bij ons, waardoor er na die tijd pas een claim ingediend kan worden. Met de oude jaartrajectkaarten had je nog geen in en uit check wat geregistreerd moest worden, wat nu wel van toepassing is. Ik heb je vraag verplaatst naar 'abonnementen'.

Reageer