beantwoord

Waarom moet ik 2 dagen wachten voor ik een claim kan indienen voor geld terug bij vertraging?

  • 12 April 2015
  • 29 reacties
  • 1381 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Nee hij wilt gewoon een antwoord op zijn vraag, dat wilde jij toch ook niet zo lang geleden ?
En wat is nou het wezenlijke probleem dan of is je aanwezigheid in dit forum daadwerkelijk alleen bedoeld om om elke kleinigheid te gaan muggenziften?

Het wezenlijke probleem is dat ik zaken graag direct afhandel in plaats van een of meer dagen te moeten wachten tot de NS dit mogelijk maakt. Dat ik moet wachten is dus al hinderlijk, dat bovendien in de praktijk de termijn van 24 uur die de NS hierover communiceert niet blijkt te kloppen versterkt dit.
Ik verwacht daarom van de NS dat zij er of voor zorgt dat ik inderdaad na 24 uur (liefst eerder, bij voorkeur direct) een claim kan indienen of dat zij de juiste termijn gaan noemen in de communicatie.
Een Geld Terug bij Vertraging claim kan via Mijn NS standaard na 48 uur worden ingediend. Dit staat hier ook aangegeven op de website. Ik zal kijken of ik kan achterhalen waarom deze termijn hiervoor gehanteerd wordt. Aangezien de claims door het systeem automatisch worden afgehandeld, vermoed ik dat de vertragingen die op een bepaalde dag hebben plaatsgevonden na het verstrijken van deze 48 uur definitief in het systeem geregistreerd staan.
Maar hier communiceer je weer 24 uur, dat is wat Theofiel bedoelt denk ik

https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/vraag-ontvang-laadtransacties-terug-help-veel-geld-kwijt-11861

Reageer