beantwoord

waarom wachttijd bij aanvragen geld terug bij vertraging

  • 22 februari 2021
  • 26 reacties
  • 544 Bekeken

Reputatie 1

Elke keer als ik in Mijn NS een claim wil doen “geld terug bij vertraging” , wordt in “mijn reishistorie” de reis pas na een paar dagen zichtbaar, terwijl de in- en uitscheck bij “recente reizen” al gewoon zichtbaar is. Het lijkt me namelijk veel gemakkelijker om meteen na afloop van een vertraging, de claim meteen te kunnen doen. Dan vergeet je het ook niet en is het meteen klaar. Vind het irritant en klantonvriendelijk om een paar dagen te moeten proberen of de claim digitaal ingediend kan worden.

icon

Beste antwoord door loklok8 22 februari 2021, 10:49

Gebruik in dit geval het handmatige formulier. Deze kan op ieder moment ingevuld worden en hoef je dus niet te wachten tot de in- en uitcheck zichtbaar is in je Mijn NS. 

Bekijk origineel

26 reacties

Ik heb helaas geen lijntjes meer om uit te zetten. Het verbeterverzoek staat in de lijst, maar ik zal niet (op korte termijn) reactie krijgen hierop. Ik zal het topic voor nu ook niet meer van een wekelijkse update voorzien. Excuses!

Reageer