beantwoord

Waarom werkt het formulier geld terugvragen IC direct niet?

• 5 januari 2017
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik probeer via het online formulier "Geld terug bij vertraging Intercity direct" mijn geld terug te vragen van de IC direct tussen Schiphol en Breda omdat deze voor de zoveelste keer vertraging van meer dan 30 minuten had opgelopen, maar jullie hebben de knop weggehaald om naar de volgende pagina te gaan weggehaald. Als ik nu mijn van en naar station opgeef, geplande vertrektijd en de vertraging in minuten dan krijg ik niet de mogelijkheid om naar het volgende scherm te gaan waar ik mijn ticket gegevens moet opgeven.

Graag Fixen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 januari 2017, 12:54

Welkom op het NS Serviceforum GCMvanGalen. Ik kan me de frustratie voorstellen; ik wil graag een poging doen je te helpen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer, IBAN en indien bekend een claimnummer.

EDIT: TS heeft inmiddels compensatie ontvangen.

NB: Het formulier werkt weer
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dit is een bekend probleem. Het is helaas nog niet bekend op welke termijn dit probleem verholpen zal zijn.
Heb op 30 oktober 2016 via het online formulier "Geld terug bij vertraging IC-Direct" geld teruggevraagd en dezelfde dag bericht van bevestiging van deze aanvraag voor compensatie ontvangen van NS.
Na 10 weken , op 7 januari 2017 maar eens gebeld met de klantenservice hoe het met de afhandeling staat.
Kreeg eerst te horen dat er wat vertraging in de afhandeling zou zitten en toen de medewerkster met een andere afdeling ruggespraak hield bleek men het aanvraagformulier helemaal niet meer te kunnen vinden!
Sorry NS , wat een chaos!! Dient U het verzoek maar opnieuw in zei mevrouw aan de telefoon.
Welkom op het NS Serviceforum GCMvanGalen. Ik kan me de frustratie voorstellen; ik wil graag een poging doen je te helpen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer, IBAN en indien bekend een claimnummer.

EDIT: TS heeft inmiddels compensatie ontvangen.

NB: Het formulier werkt weer

Reageer