beantwoord

waarom wordt standaard alle geld terug bij vertraging afgewezen?

• 12 november 2019
  • 11 reacties
  • 340 Bekeken

Ik rij al een aantal jaren 4 dagen in de week van Rotterdam naar Amsterdam met de ICD.

Verschillende keren heb ik te maken gehad met vertraging.

Als het 30 min vind ik dat geen probleem omdat ik mijn reistijd ruim neem.

Maar helaas gaat het ook regelmatig echt fout.

De afgelopen weken heb ik weer verschillende keren gehad dat er een defecte trein was.

Voor 2 keer heb ik resetutie aangevraagd omdat ik toch echt last heb gehad en dan maar met de gewone trein via Utrecht ben gereist.

Als ik dan een aanvraag doe krijg ik standaard na een paar dagen bericht dat het is afgewezen.

Checken jullie gewoon helemaal niet of er een probleem was???

En waarom storten jullie dan niet gewoon mijn toeslag (die ik elke keer op het perron oplaad) terug???

Ik snap dat sommige dingen overmacht is maar het veelvuldig uitvallen van materieel (ook ik heb helaas wel eens in een trein gezetten die niet meer verder wilde) zie ik niet als overmacht maar meer slecht onderhoud.

Met vriendelijke groet,

Chris

icon

Beste antwoord door Maxime NS 12 november 2019, 20:59

Hallo Kriskros, welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat je claims steeds worden afgewezen. Als deze door ons systeem wordt afgehandeld, dan is deze gevoelig voor afwijkingen en kan een claim te snel worden afgewezen. Mijn excuses daarvoor. Als je reageert op de afwijzing komt je mail bij een collega terecht die je claim kan herzien. 

Bekijk origineel

11 reacties

Overigens heb ik nu weer te maken met het uitvallen van de ICD en ben nu weer op weg via Utrecht om 45 min later thuis te zijn.

Grrrrr

Hallo Kriskros, welkom op de NS Community.