Skip to main content

Goedemorgen, wanneer ik kan ik mijn toegewezen compensatie bij vertraging terugverwachten op mijn rekening? In de bevestiging van jullie wordt vermeld dat de compensatie binnen 3 weken uitbetaald zou worden. Het is nu inmiddels 4 weken geleden. Het betreft Relatienummer: ******* en kenmerken 520******** & 520********.

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met deze vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Overigens bent u niet de eerste die zich hier meldt omdat uitbetaling niet binnen de beloofde drie weken plaatsvindt. De processen bij NS lopen kennelijk niet soepel en te late uitbetaling is bepaald geen uitzondering, helaas.


Reageer