beantwoord

Wat is er veranderd aan de de Voorwaarden Geld Terug Bij Vertraging voor reizen bij NS (mei 2018)?

• 4 June 2018
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Sinds mei 2018 is er een update van de voorwaarden Geld Terug Bij Vertraging.

Wat is er eigenlijk veranderd t.o.v. de vorige voorwaarden van 14/08/2014?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 June 2018, 17:25

Bekijk origineel

2 reacties

Via de WebArchive link heb ik de oude versie niet kunnen achterhalen, maar ik heb er even achteraan gemaild en heb de oude voorwaarden opgevraagd. Uiteraard is het wel in PDF formaat wat ik niet kan toevoegen aan het topic, dus heb ik hem hier geüpload bij Filebin (ik heb er niets raars mee gedaan, maar klikken en downloaden op eigen risico).

Tevens heb ik ook een korte lijst gekregen van de voornaamste aanpassingen:
  • Meesturen van bewijsstukken is niet langer nodig.
  • Uitleg over de actuele indienkanalen: papieren restitutieformulieren worden niet meer verstrekt maar wel geaccepteerd. Nieuwe mogelijkheden zijn het digitale formulier op ns.nl en telefonisch via NS Klantenservice.
  • Definities van in- en uitchecken zijn toegevoegd zijn toegevoegd en het verplichte in- en uitchecken is toegevoegd voor het reizen met de eenmalige chipkaart.
  • Definitie van de optimale reisroute is verduidelijkt.
  • Verwijzingen naar producten die niet meer in omloop zijn, zijn verwijderd.

Voor eventuele verdere veranderingen kun je dus zelf een kijkje nemen in de voorwaarden!
Via de WebArchive link heb ik de oude versie niet kunnen achterhalen, maar ik heb er even achteraan gemaild en heb de oude voorwaarden opgevraagd. Uiteraard is het wel in PDF formaat wat ik niet kan toevoegen aan het topic, dus heb ik hem hier geüpload bij Filebin (ik heb er niets raars mee gedaan, maar klikken en downloaden op eigen risico).
Dankjewel. Aangezien de website van Filebin wordt gedetecteerd als een gevaarlijk website,
heb ik jouw document even via een online PDF2JPG website geconverteerd in een JPG-formaat.

Reageer