beantwoord

Wederom claim niet gehonoreerd terwijl IC direct niet gaat

• 24 september 2015
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Beste NS,

Inmiddels begint mijn geduld echt op te raken betreffende de NS.
We betalen met zijn allen grof geld om met de IC direct te mogen reizen, het gebeurt regelmatig dat deze niet gaat, of dan wel stampens vol zit, dat je met je gezicht tegen een raam/stoel aangeplakt zit. Nu heb ik altijd gewoon geclaimd als hij weer eens niet ging of grote vertraging op had gelopen , dat is nog enigszins een tegemoetkoming aan alle ellende.
De laatste tijd hadden mijn collega's en of ik ontdekt dat de 1 soms wel een claim terug kreeg en de ander niet, want al heel vreemd is als je met zijn alleen in dezelfde trein zit !
Nu heb ik op 04 september weer een aantal claims ingediend en op 09 september.
En tot mijn stomme verbazing wordt er een claim afgewezen terwijl de lieftallige Intercity Direct niet eens reed !
02 September 17.39 vanaf Schiphol. Nu wil ik wel eens heel graag weten waarom , want dit is een beetje de omgekeerde wereld.
Het rare is ook deze hoor ik wat van, maar claims van eerdere data hoor ik vervolgens niks van.

Ik verwacht een goed / duidelijk antwoord, daar een 2 tal collega's het wel gewoon terug hebben gekregen !

icon

Beste antwoord door Sivan NS 24 september 2015, 20:04

Bedankt!

Allereerst vervelend dat je zo vaak slechte ervaringen hebt gehad tijdens je reis. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik kan je niet vertellen waarom er verschil zit in de ingediende claims, maar als ze allemaal via Mijn NS zijn ingediend, met allemaal dezelfde gegevens, dan zou dat niet moeten kunnen. Als je wil kan ik die claims voor je bekijken.

Wat betreft jouw claim, heb ik deze alsnog laten goedkeuren. Wij werken met een geautomatiseerd systeem, dat in jouw geval een reis heeft gevonden die minder dan een half uur vertraging had. Om die reden kun je altijd bezwaar indienen, waarna Klantenservice de claim persoonlijk beoordeelt. Van jouw goedgekeurde claim krijg je nog een apart bericht.

Hopelijk zijn je volgende ervaringen een stuk prettiger!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Miranda, en welkom op het forum.

Ik zou graag met je meekijken. Kun je mij jouw claimnummer geven?
claimnummer 40961492
Hoi Miranda, en welkom op het forum.

Ik zou graag met je meekijken. Kun je mij jouw claimnummer geven?

claimnummer 40961492
Bedankt!

Allereerst vervelend dat je zo vaak slechte ervaringen hebt gehad tijdens je reis. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik kan je niet vertellen waarom er verschil zit in de ingediende claims, maar als ze allemaal via Mijn NS zijn ingediend, met allemaal dezelfde gegevens, dan zou dat niet moeten kunnen. Als je wil kan ik die claims voor je bekijken.

Wat betreft jouw claim, heb ik deze alsnog laten goedkeuren. Wij werken met een geautomatiseerd systeem, dat in jouw geval een reis heeft gevonden die minder dan een half uur vertraging had. Om die reden kun je altijd bezwaar indienen, waarna Klantenservice de claim persoonlijk beoordeelt. Van jouw goedgekeurde claim krijg je nog een apart bericht.

Hopelijk zijn je volgende ervaringen een stuk prettiger!

Reageer