beantwoord

Welk ticketnummer?

• 15 september 2019
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoi,
ik heb geld terug gevraagd ivm vertraging
het ging om 2x een zomertoer op 21aug
ik heb 1x geld teruggekregen en begreep dat ik de aanvragen afzonderlijk had moetenndoen.
ik weet nu alleen nietwelke zomertoer ik nu al vergoed heb gekregen dus welk ticketnr ik nu moet gebruiken bij de andere aanvraag
icon

Beste antwoord door Erryt NS 16 september 2019, 09:36

Hallo Juula en welkom bij de NS Community,

Zoals Thom al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice hierover. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat kunnen wij niet voor u oplossen. U zult contact op moeten nemen met Klantenservice.

Het is hier een openbaar forum en geen postadres van NS. Wij kunnen niet bij uw gegevens.
Hallo Juula en welkom bij de NS Community,

Zoals Thom al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice hierover. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer