beantwoord

Zzp, opdracht missen door de storm

• 18 januari 2018
  • 5 reacties
  • 370 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Extra vroeg van huis gegaan vandaag omdat de app aangaf dat er mínder treinen rijden naar de plaats waar ik vandaag als zzp'er een opdracht uit moet voeren. Op het station aangekomen bleken er helemaal geen treinen meer te rijden. Bussen en trams hielden er vanwege de storm ook mee op. Kan ik de misgelopen inkomsten ergens declareren?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 18 januari 2018, 12:18

Hallo AK62 en welkom op het NS Forum,

Heel spijtig dat je door het weer vandaag niet op je bestemming kon komen. Helemaal als je daardoor inkomsten misloopt. Je kan vervolgschade niet bij ons declareren. Ik weet ook niet of je dit ergens anders kan verhalen. Misschien bij je ondernemingsverzekering?
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo AK62 en welkom op het NS Forum,

Heel spijtig dat je door het weer vandaag niet op je bestemming kon komen. Helemaal als je daardoor inkomsten misloopt. Je kan vervolgschade niet bij ons declareren. Ik weet ook niet of je dit ergens anders kan verhalen. Misschien bij je ondernemingsverzekering?
Reputatie 3
Wees blij dat je niet weg kon. Nu het hele treinverkeer is stilgelegd had je misschien ergens geëindigd waar je helemaal niets kon doen en mogelijk al helemaal niet had willen zijn. Had je de rest van dag op station Nergenshuizen moeten doorbrengen. Nu kon je teruggaan en thuis nog wat nuttigs doen. En die opdracht kan alleen nu uitgevoerd worden? Of wordt die gewoon een paar dagen uitgesteld?
Reputatie 7
Badge +3
Indirecte schade kunt U niet bij NS claimen, dat is wettelijk zo geregeld. Daarnaast is er in dit geval sowieso sprake van overmacht.
Hoe zit het met het terugkrijgen van hotel (hostel) kosten als je de locatie waar je dit heb geboekt niet kunt bereiken?
Dat valt ook onder gevolgschade, Roosje212.

Reageer