beantwoord

05/05/17 Onterecht uigezet 20.06 naar Baarn

Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Laat ik hem dan zo formuleren; elke trein heeft een plaats waar je fiets in mee mag. Ook als het dus in het geval van een aantal DDAR stammen niet aangegeven is, mag hij dan daar toch in mee.

Als de conducteur dit echter weigert omdat hij zelf fout zit, is dat uiteraard niet correct.

Ik was er overigens van overtuigd dat ook op de DDAR altijd stickers waren, als dat niet zo is, is dit mijn fout.

Maar nogmaals, sticker of geen sticker, er kunnen altijd fietsen mee op de grote balkons van een DDAR. De meeste plaats is vaak tegen de loc aan.

Het schijnt dat er nu een aantal DDAR treinen alsnog fietsstickers hebben gekregen bij het balkon tegen de loc. Beter laat dan nooit.
@Momo Als ik dit zo lees lijkt het mij mosterd na de maaltijd. Maar daar heeft TS nu niets meer aan.
OK, een update....ik was continue hier op deze forum verteld, "wachten, geduld, je zal een antwoord op je klacht email krijgen, de afdeling heeft een vetraging"
Wij zijn nu 6 weken verder, en ik heb niets van NS gehord. Geen email, geen contact, niets.

Shame on you NS
Ik heb het forum even doorgelezen, en ik zie dat je ook contact met mijn collega Miriam hebt gehad. Die heeft de klacht niet terug kunnen vinden als ik het zo lees, maar hem wel opnieuw ingediend en je een tegemoetkoming aangeboden. Als wij hem indienen, dan komt hij zeker bij de juiste persoon terecht zodat het met de conducteur of machinist besproken kan worden, echter komt daar niet altijd terugkoppeling op.

Nou durf ik niet te zeggen waarom er nog geen reactie is gekomen op je email. Mag ik je vragen wat je nu nog graag zou willen cristos71? Ik kan je verzekeren dat de klacht bij de juiste afdeling terecht is gekomen, en ik begrijp dat je een tegemoetkoming hebt gehad. Veel meer kunnen wij je ook niet bieden. Klachten over conducteurs pakken wij intern op, de uitslag hiervan is tussen ons en de conducteur.
Miriam heeft een dagpas aan mij aangeboden. Als tegemoetkoming zijn jullie woorden niet mijn.

Een dagpas intreseerd mij niet, een "Sorry" of tenminste een uitleg of admissie dat de conducteur heeft wel een fout gemaakt en mij onterecht uit de trein gezet intreseerd mij wel.

Zeker na dat ik ben meerdere keer hier verteld dat zal gebeuren.
Dat kunnen we je niet bieden Cristos. We erkennen dat het een vervelende situatie is geweest, en dat we het met de conducteur gaan bespreken. Ik kan je geen persoonlijke excuses van de persoon in kwestie beloven.
Dat kunnen we je niet bieden Cristos.

Ik heb dat niet verwacht van een forum moderator!

Wat ik heb verwacht, en wat ik was hier meedere keer verteld door jouw colleaga's hier aan deze forum, was dat ik kan verwacht een terugkoppeling aan mijn email klacht van de Klantendienst. Dat ben ik continue verteld sinds de eerste moment dat ik heb geprobeerd een klacht telefonische in te dienen.

We erkennen dat het een vervelende situatie is geweest, en dat we het met de conducteur gaan bespreken.

Nog een belofte..... jullie snap het gewoon niet..... een official klacht dient te behandeled met een official, of tenminstens, een email aantwoord op de klacht in kwestie. Zo werkt het over de hele werld in het bedrijfs leven......en niet met een forum discussie met NS conducteurs (?!) en moderators, doe even normaal!!!

Ik kan je geen persoonlijke excuses van de persoon in kwestie beloven.

Dat was nooit van mij gevraagd, en heeft hier nul belangstelling
Op een klacht zou altijd een terugkoppeling moeten komen, anders wordt het wel heel makkelijk gemaakt om de klacht in de prullenbak te deponeren.

Dat zou NS niet moeten willen. Dat de klacht echt behandeld wordt geloof ik verder wel, maar zekerheid voor alles.

Reageer