beantwoord

1e klas

Waarom zit de 1e klas vanaf de RSI vol met noet betalende 2e klas reizigers? En doet de controleur niets?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 18 februari 2018, 14:17

Hallo houting, ook namens mij welkom op ons Serviceforum.

Heb je nog contact kunnen leggen met de conducteur? Mocht je het vermoeden hebben dat er reizigers onterecht in de eerste klasse plaatsnemen dan kun je het beste de conducteur inlichten. Hij/zij kan deze reizigers hier op aanspreken en eventueel verder actie ondernemen. Ik hoor graag van je hoe deze situatie is afgelopen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Welkom op forum, houting!

Wat vervelend dat de 1e klas vol zat met zwartrijders.
Heeft u de conducteur opgezocht? U mag hem best storen in zijn werkoverleg of administratie. Als de conducteur niet elders in de trein aan het kaartjes controleren is, kunt u haar/hem vinden in de 1e klasse stiltecoupe, in het conducteurshokje, of in de achterste cabine.
U kunt het ook melden via twitter en facebook, onder vemelding van tijd, traject en treinnummer (staat bij elke deur in het treinstel).
Hallo houting, ook namens mij welkom op ons Serviceforum.

Heb je nog contact kunnen leggen met de conducteur? Mocht je het vermoeden hebben dat er reizigers onterecht in de eerste klasse plaatsnemen dan kun je het beste de conducteur inlichten. Hij/zij kan deze reizigers hier op aanspreken en eventueel verder actie ondernemen. Ik hoor graag van je hoe deze situatie is afgelopen.
Ze kunnen natuurlijk ook de gratis upgrade hebben genomen.
De conducteur kan natuurlijk ook zomaar zelf actie ondernemen. Ik weet het, het is veel gevraagd, maar toch... als je als conducteur op een station een grote groep mensen ziet verdwijnen in de 1 klasse, terwijl je je bedenkingen hebt of ze wel het juiste plaatsbewijs hebben, zou je natuurlijk ook zomaar zélf het initiatief kunnen nemen om eens te gaan kijken...
Reputatie 7
Badge
... als je als conducteur op een station een grote groep mensen ziet verdwijnen in de 1 klasse, terwijl je je bedenkingen hebt of ze wel het juiste plaatsbewijs hebben, zou je natuurlijk ook zomaar zélf het initiatief kunnen nemen om eens te gaan kijken...
die generatie conducteurs is met vervroegd pensioen, of omgeschoold tot infomedewerker
Er zijn d'r nog wel een aantal gelukkig 😃
Reputatie 3
Klant_jac; de azijn was weer in de aanbieding?

Reageer