1e klas stiltecoupe

• 3 december 2019
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 1

In de trein om 15:45 in treinstel 9516. Zit in een 1e klas stiltecoupé. 3 reizigers zitten uitgebreid met elkaar te praten over van alles en nog wat. “Wollah dit” “Wollah dat”. Telefoon gaat “hey wollah!”

Ik ga het gesprek niet aan met deze reizigers om bekende redenen. En natuurlijk een conducteur in geen velden of wegen te bekennen. 

Totaal respectloos!

ben de coupé uitgelopen en elders gaan zitten. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is misschien wel verstandig.

En hopelijk hoef je niet verder dan Den Haag HS met deze trein, het is al de hele middag chaos vanwege een aanrijding bij Voorschoten.

Edit, ik zie in je profiel meest gereisd traject Voorschoten - Rotterdam :disappointed_relieved: . Ik zie dat er vanaf Den Haag Centraal sprinters rijden tot aan Mariahoeve en vandaar stopbussen. Sterkte.

Hoi martin.67!

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat er in de stiltecoupé zo luid werd gepraat, dat jij hier last van hebt gehad. Het is natuurlijk niet toegestaan om in de stiltecoupé te praten en ik kan natuurlijk goed begrijpen dat je deze reizigers er niet op hebt aangesproken. Hiervoor zou je inderdaad in jouw geval een conducteur kunnen aanspreken, maar als je deze niet kan vinden is dat natuurlijk erg lastig. Heb je wel nog een ander plekje in de eerste klas weten te vinden? 

Badge +3

En hopelijk hoef je niet verder dan Den Haag HS met deze trein, het is al de hele middag chaos vanwege een aanrijding bij Voorschoten.

Verder dan Den Haag is die niet gekomen dus.

Reageer