beantwoord

1eklas zit vol met 2eklassers op dit moment leeuwarden-rotterdam centraal!ik heb geen plaats!

Toon eerste bericht

27 reacties

Nou, precies dat dus 😁
Het zijn altijd dezelfde lijnen die overvol zijn op bepaalde dagen tijdens specifieke tijden. En het zijn ook eigenijk altijd dezelfde lijnen waarop bepaalde overlast plaats vind.
- te weinig zitplaatsen tijdens deze momenten moet toch op te vangen zijn NS. Dit is jullie probleem. En ik vind ook een veiligheids issue. Jullie hebben immers al een paar jaar ervaring met dezelfde overlast. Het zijn dezelfde steden met forensen die daar werken, studeren of uitgaan. Het is niet dat dit elk jaar veranderd.
- grijs 1e klas- of zwart reizen gebeurt al jaren een vaak ook op diezelfde drukke lijnen. Veiligheid & Service eens vaker op die routes laten meerijden zou een oplossing kunnen geven wellicht? Moet toegeven, heb het ook wel eens gedaan, toen ik nog een stuk jonger was, grijs of zwart rijden
Laatste tijd veel in Parijs, mijn vriendin is Parisienne vandaar. Ik moet zeggen die dubbel dekkers naar de voorsteden op drukke lijnen werken. Bijna altijd plek ook in de spits. Alleen in de metro tijdens de spits is het soms overvol. Maar wat schetste mijn verbazing. En oude dame komt metro binnen tijdens spits. Jonge man, hiphop duidelijk te horen van onder zijn headset, staat op een bied oude dame zijn zitplaats aan. Het kan dus wel. Ik vind het een kwestie van opvoeding. De basis ligt dus thuis.

Reageer