Ik heb studentenreisproduct en ik koop af en toe 2-1 toeslag. Het gebeurde bijna elke keer dat de conducteur mij onvriendelijk vroeg om naar de tweede klas te verplaatsen bij ticket controle. Aangezien de toeslag altijd even tijd nodig had om in de machine te laden, moest ik de conducteur uitleggen dat ik de toeslag had gekocht en dat ze nog even moesten wachten. Het is voor mij heel vervelend en gĆŖnant om dit elke keer te doen. Maar ik denk dat het ook vervelend is voor de conducteurs, want die verontschuldigden zich altijd achteraf. Ik vraag me af of NS dit kan verbeteren.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.