Goede dag! Weet niet of het de juiste subforum is. Ik wil naar een vriendin en mijn vogeltje meenemen(uiteraard in een speciale 'rugtas' niet als of ze los vliegt haha. Maar, om de vogel mee te nemen, moet ik dan zo'n ticket kopen voor/de 'hondenticket'?
2 vragen, mag ik mijn vogel mee in de trein? Zo, ja moet ik dan zo'n ticket kopen voor een hond
Beste antwoord door Thom
Het is een kwestie van redelijkheid. Vogelliefhebbers zullen het gezang misschien prachtig vinden maar een groot deel zal het als overlast ervaren. Mijn grootouders deden een zwart kleed over de kooi als de kanarie moest zwijgen en u weet vast wel hoe dat met uw gevederde vriend moet.
U mag een klein huisdier als een vogeltje in een kooi gewoon meenemen en het kost niks. Er mag geen zitplaats mee worden ingenomen, net als bij een klein hondje in een tas of mand..Ga er niet mee in een stiltecoupé zitten, dat is het conflict opzoeken, maar zolang u geen dingen veroorzaakt die als overlast aangemerkt kunnen worden, is er echt niks aan de hand.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.