Vervolgens logeerde ik een tijdje bij Opa en Oma omdat zij heel ernstig ziek zijn. Toen ik na een paar weken weer thuis kwam lag er een boete op de mat van €85,-. Ik heb deze boete betaald, omdat ik niet in de problemen wil komen, maar dit is toch niet normaal? Ik neem aan dat jullie dit met mij eens zijn, en dat ik de €50,- zo spoedig mogelijk krijg terugbetaald? Eigenlijk vind ik het gehele bedrag terug een nog beter plan, aangezien de moeite die ik hiervoor moet doen?:@
Beste antwoord door Laura B. NS
Beste Orrin. Welkom op het NS serviceforum. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum in de trein. Daar komt je topic beter tot zijn recht. Een boete krijgen is natuurlijk nooit leuk, dat begrijp ik. De conducteur heeft alleen wel goed gehandeld, want iedereen dient in het bezit te zijn van een geldig vervoerbewijs in de trein. Er kunnen natuurlijk bepaalde omstandigheden zijn, maar mocht je willen dat we naar je boete gaan kijken en we je eventueel coulance kunnen bieden dan is het belangrijk dat je op tijd contact met ons opneemt. Op dat moment zitten er dan namelijk nog geen verhogingen op de boete en doordat je het nu niet op tijd had betaald zijn er extra kosten bij gekomen. Ik kan je hier dan ook helaas niet in tegemoet komen. Mocht je een bezwaar willen indienen dan kan dat naar het volgende adres:
NS Boetebeleid
Postbus 2025
3500 HA Utrecht
Heel veel sterkte gewenst voor je opa en oma!
Bekijk origineel
NS Boetebeleid
Postbus 2025
3500 HA Utrecht
Heel veel sterkte gewenst voor je opa en oma!