beantwoord

Aandacht voor geregeld te vroeg vetrek Alkmaar Noord

• 11 april 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 4
Misschien is het even handig om de conducteurs in de regio Alkmaar er even op te gaan wijzen dat ze niet te vroeg uit Alkmaar Noord in de richting Alkmaar moeten vertrekken.
De laatste tijd zie ik bijvoorbeeld de intercity's richting Nijmegen 1 minuut of meer te vroeg vertrekken.
Zo ook gisteren bijvoorbeeld. Trein van 17:36. Conducteur fluit om 17:34:30, deuren zijn dicht om 17:34:45 en trein vertrekt om 17:34:55. Dit is eigenlijk gewoon onacceptabel. Dus graag even extra onder de aandacht brengen bij de conducteurs.
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 11 april 2017, 10:09

Dat is inderdaad aan de vroege kant, ravitsec.

Je melding ga ik intern doorzetten! Zou je dit weer willen melden als je dit ziet gebeuren? Ik zet dan graag weer een melding door.
Bekijk origineel

3 reacties

Dat is inderdaad aan de vroege kant, ravitsec.

Je melding ga ik intern doorzetten! Zou je dit weer willen melden als je dit ziet gebeuren? Ik zet dan graag weer een melding door.
Reputatie 4
Yvonne, gisteren was het weer raak.Vrijwel dezelfde tijden:

Trein van 17:36. Conducteur fluit om 17:34:40, deuren zijn dicht om 17:34:50 en trein vertrekt om 17:35:00.
Dankjewel voor het doorgeven ravitsec. Ik ga jouw melding hierover intern doorspelen. Hopelijk blijft het hierbij.

Reageer