beantwoord

aanmelden via de treinreis

• 16 november 2020
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 2

Geachte NS

Ik ga 3 trajecten nemen via 1 treinreis dus 3x overstappen.

Hoe moet ik deze reis nu aanmelden is mijn vraag.

Vr gr

icon

Beste antwoord door bosschebol 17 november 2020, 09:35

Alleen je begin en eindstation invullen in de aanmeld website en daar de juiste reis selecteren. 

als je 3 losse reizen maakt dus inclusief tussenstops dan 3 losse reizen aanmelden

Bekijk origineel

5 reacties

Alleen je begin en eindstation invullen in de aanmeld website en daar de juiste reis selecteren. 

als je 3 losse reizen maakt dus inclusief tussenstops dan 3 losse reizen aanmelden

Reputatie 2

Bedankt.

Badge +3

Volgens mij kan je tegenwoordig de hele reis (inclusief overstappen) in één keer registreren.

En ik las ook dat de aanmeldservice (Treinwijzer.ns.nl) nu ook landelijk is, maar of dat dan ook geldt bij andere vervoerders weet ik niet. Dat landelijk ging namelijk over een uitbreiding van een test die eerst o.a. was voor naar Zandvoort…

Een reis voor meerdere personen aanmelden kan ook, door elke persoon met eigen chipkaartnummer te registreren (plus maximaal één persoon met een ander vervoerbewijs zoals een e-ticket).

Reputatie 7
Badge +3

De aanmelding wordt niet doorgegeven aan andere vervoerders. Maar je krijgt het wel te zien bij een aanmelding, zelfs voor de stoptrein van de NMBS naar Eijsden (AVR-NS wel geldig).

Er moet wel een trein van NS in de reis gebruikt worden.

Reputatie 2

Bedankt allemaal voor het meedenken.

Reageer