beantwoord

Aansluiting dagelijk missen

• 27 januari 2015
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Ik reis dagelijk tussen Utrecht en Hengelo. Komend vanaf Hengelo moet ik overstappen in Amersfoort. Sinds de nieuwe dienstregeling, lees een paar weken, heb ik nog nooit deze aansluiting gemaakt. Mijn trein vanaf apeldoorn komt altijd 1 minuut te laat aan en dan is die trein naar Utrecht al weg. Blijkbaar is er gewoon iets misgegaan in inschatten van de reistijd. Het gaat om de trein die om 18:13 vertrek uit Apeldoorn en om 18:37 aan zou moeten komen in Amersfoort, zodat de trein van 18:40 gehaald kan worden naar Utrecht. Maar dit lukt dus nooit!!!! Kan hier iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 januari 2015, 15:27

Hallo Lex. Ik kan inderdaad zien dat deze trein af en toe vertraagd is. Het zijn vaak maar 1 á 2 minuten, maar hierdoor begrijp ik wel dat je de aansluiting niet kunt halen. Spijtig dat je hierdoor elke keer extra reistijd hebt. Ik ga je topic intern doorzetten naar de afdeling planning. We zullen gaan kijken naar de mogelijkheden. Ik hoop dat de trein voorlopig gewoon op tijd is voor de aansluiting!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge
en de volgende gaat dan alweer om 18.46 of 18.47?-al is dat een dubbeldeksprinter-dus met alle stops.
en de volgende gaat dan alweer om 18.46 of 18.47?-al is dat een dubbeldeksprinter-dus met alle stops.

Ja, spijker op zijn kop. Die instelling heeft de NS dus ook en daar gaat het dus mis...
Reputatie 3
Badge
Het komt er toch op neer dat een vertraging van een paar minuten in Aft resulteert in een kwartier vertraging in Ut.

Overigens is de melding wel merkwaardig. Heb het even op ovtijden.com gecheckt; sinds 12 januari is de 1664 op werkdagen zes keer op tijd in Aft aangekomen, en zes keer te laat, waarvan twee keer meer dan 3 minuten.
Als hier iemand dan toch rapporteert dagelijks de aansluiting te missen, is er toch iets raars aan de hand.
Hallo Lex. Ik kan inderdaad zien dat deze trein af en toe vertraagd is. Het zijn vaak maar 1 á 2 minuten, maar hierdoor begrijp ik wel dat je de aansluiting niet kunt halen. Spijtig dat je hierdoor elke keer extra reistijd hebt. Ik ga je topic intern doorzetten naar de afdeling planning. We zullen gaan kijken naar de mogelijkheden. Ik hoop dat de trein voorlopig gewoon op tijd is voor de aansluiting!
Het komt er toch op neer dat een vertraging van een paar minuten in Aft resulteert in een kwartier vertraging in Ut.

Niet Aft, maar Amf. 🙂

Reageer