beantwoord

Accepteren voorwaarden Wi-Fi

• 14 april 2015
  • 2 reacties
  • 497 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Het vakje om accoord te gaan met Wi-Fi is erg klein. Je klikt automatisch op de blauwe knop zonder het vakje op te merken. De hele landingspage id eigenlijk niet geoptimaliseerd voor mobiele devices. Kan dit aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Herman NS 14 april 2015, 15:41

Hallo JS85,

Welkom op het NS Serviceforum. Het vinkje is inderdaad niet supergroot. Mijn ervaring is dat de eerste klik gelijk goed is en anders zoom ik even in, zodat ik akkoord kan gaan met de gebruikersvoorwaarden. Jouw klacht heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo JS85,

Welkom op het NS Serviceforum. Het vinkje is inderdaad niet supergroot. Mijn ervaring is dat de eerste klik gelijk goed is en anders zoom ik even in, zodat ik akkoord kan gaan met de gebruikersvoorwaarden. Jouw klacht heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Klikken kan met de nodige moeite, maar daarna zul je merken dat het nagenoeg nooit zin had om het vakje aan te vinken: het Internet in de Trein komt met brokken en stukken die zo moeilijk te slikken zijn dat je tablet, pc of smartphone daar geen weg mee weet en het gewoonweg opgeeft.

Reageer