beantwoord

Afmetingen treinstoelen Intercity

• 4 september 2019
  • 6 reacties
  • 317 Bekeken

Hi!

Voor een project dat ik in samenwerking doe met het HHS in Den Haag ontwerp ik een apparaat voor in de treinen. Hiervoor moet ik de afmetingen weten van de treinstoelen en het materiaal ervan. Ik vroeg me af of iemand me kan
vertellen wat die zijn. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Danny NS 21 september 2019, 09:58

@Majada had je nog de aanvullende informatie voor mij zodat ik je verder kan helpen?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Een project is een gedegen vooronderzoek zeer belangrijk. Als ontwikkelaar lijkt me zelfredzaamheid erg belangrijk, al is het maar om zeker te weten dat je basisgegevens juist zijn.
Op station Den Haag staan vele type treinen dusdanig lang stil dat je best even tijd hebt om wat meetwerk te verrichten aan de vele verschillende type stoelen welke er zijn.
Is dit een goed idee @Majada ?

Nog even een aanvulling, een "apparaat" uittesten in een trein mag alleen na toestemming vervoerder, in dit geval NS.
Hallo Majada en welkom bij de NS Community.

Ik ben benieuwd wat je precies van plan bent en welk type trein je in je hoofd hebt. Elke trein heeft immers een ander soort stoel, met zijn eigen afmetingen. Kun je ons iets meer informatie geven?
Hallo Majada en welkom bij de NS Community.

Ik ben benieuwd wat je precies van plan bent en welk type trein je in je hoofd hebt. Elke trein heeft immers een ander soort stoel, met zijn eigen afmetingen. Kun je ons iets meer informatie geven?

@Jouke NS laten we zeggen dat we bezig zijn met het ontwerpen van een omklapbare akoestische scheidingswand tussen de treinstoelen, vandaar dat wij de afmetingen nodig hebben zodat we een indicatie kunnen hebben van hoe en wat. Verder kijken we naar de Intercity en voornamelijk naar het laatste model in de stiltecoupé!
Ik ga onze grote vriend @Danny NS hier bij betrekken! Je hoort komende zaterdag van hem. 🙂
Ik ga onze grote vriend @Danny NS hier bij betrekken! Je hoort komende zaterdag van hem. :)

Zondag dus 😁 Ik zoek het graag even voor je uit. Om welke specifieke trein gaat het precies?
@Majada had je nog de aanvullende informatie voor mij zodat ik je verder kan helpen?

Reageer