beantwoord

Airco trein standje vrieskist

• 21 september 2017
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo,
Ik ga elke werkdag op en neer van zwolle naar Nijmegen met de trein. Dat betekent 1 uur en 24 minuten stil zitten. Ik heb het na 10 min al zo koud dat ik langzaam verander in een ijspegel. Zijn er meer mensen die deze menig delen?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Richaaaard 21 september 2017, 18:21

Hoi Danielle,

In de meeste treinen van ns zit climate control. Dit is een systeem dat de temperatuur in de trein regelt door te kijken naar verschillende factoren zoals: binnentemperatuur en luchtvochtigheid.Bij een hoge luchtvochtigheid blaast de Climate Control soms koude lucht in de trein.
Dat is misschien niet altijd wenselijk, maar op zo’n moment wel nodig voor een verbetering van het klimaat in de trein. Climate control regelt de temperatuur trouwens per treinstel, misschien dat het in een ander treinstel wat aangenamer is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Hoi Danielle,

In de meeste treinen van ns zit climate control. Dit is een systeem dat de temperatuur in de trein regelt door te kijken naar verschillende factoren zoals: binnentemperatuur en luchtvochtigheid.Bij een hoge luchtvochtigheid blaast de Climate Control soms koude lucht in de trein.
Dat is misschien niet altijd wenselijk, maar op zo’n moment wel nodig voor een verbetering van het klimaat in de trein. Climate control regelt de temperatuur trouwens per treinstel, misschien dat het in een ander treinstel wat aangenamer is.
Hallo Richaaaard,

Bedankt voor je antwoord. Ik ga de volgende keer in een andere coupe zitten, kijken of dat werkt. Anders moet ik misschien maar gewoon tegen iemand aan gaan zitten voor warmte 😉
Reputatie 3
Badge
Hallo Richaaaard,

Bedankt voor je antwoord. Ik ga de volgende keer in een andere coupe zitten, kijken of dat werkt. Anders moet ik misschien maar gewoon tegen iemand aan gaan zitten voor warmte ;)

Hallo Danielle,

Graag gedaan!
En wat een originele oplossing.
Succes ermee 😛
Welkom op het forum DanielleH93!

Ik zie dat Richaaaaaaard je al een prima antwoord heeft gegeven, mocht je nog een menselijk kacheltje zoeken zijn daar vast wel vrijwilligers voor 😉

Reageer