Normaal klaar ik nooit over personeel van NS, maar vandaag kan ik niet anders constateren dat de meneer die ik vandaag tegen kwam echt een lesje omgaan met mensen nodig heeft.
Deze meneer komt door de drukte heen beuken om naar de achterste machinistruimte te gaan.
Zonder een vraag te stellen denderd hij de trap, waarop ik in afwachring van aankomst op zit en naast mij nog wat mensen alvast richting deur zijn gelopen, af. Gevolg een conducteur die me meerdere malen niet zachtzinnig raakt in zijn weg de trap af. Medepassagiers constateren ook dat dit niet normaal was.
Bij aanspreken vind ie ook nog dat ik een chagrijnige bui heb. En Bedankt!
Gelukkig zijn alle andere conducteurs die ik tegenkom wel aardig.
icon
Beste antwoord door Laura B. NS 1 december 2014, 16:21
Hallo lonny! Spijtig om te lezen dat je deze ervaring met een van ons treinpersoneel hebt gehad.. Zo zien we het natuurlijk liever niet! Als je een officiële klacht in wil dienen tegen meneer, zodat wij hem hier op aan kunnen spreken, ontvang ik graag een privébericht van je met je naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en een hele duidelijke omschrijving van traject, tijdstip, waar in de trein, uiterlijke kenmerken, hoe alles precies is gegaan etc. Dan kunnen wij dit intern namelijk gaan melden voor je! Hopelijk zijn je volgende ervaringen weer een stuk aangenamer!
Bekijk origineel