Atlijd te laat

• 12 december 2016
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo, ik ben nieuw hier omdat ik mijn beklag wil doen. Hoe kan het dat sinds begin November de trein uit Vlissingen richting Lelystad elke dag 10 tot 20 minuten te laat (en somds ook veels tekort) aankomt op Den Haag HS (trein van 7.43u en nu 7.48u)? Om eerlijk te zijn word ik hier best moedeloos van: 1) kost mij teveel tijd 2)het is uiteraard altijd zo dat je binnen de 30 minuten zit zodat je niets kunt declareren. Gaat de NS hier ook nog iets aan doen?

5 reacties

Hoi Cynt, en welkom! Goed dat je je hebt aangemeld.

Vanaf Vlissingen zie ik geen trein van 07.43 (of 07.48). Vertrekt de trein wel om die tijd uit Vlissingen? Of een ander station?
oh weet ik eigenlijk niet het is de trein die uit Rotterdam komt en naar lelystad gaat
Oh, je bedoelt de trein die om 7.48 uur vanaf Den Haag HS vertrekt? En tot waar reis je dan meestal?
Ik heb even gekeken, en het lijkt inderdaad om de trein vanaf Den Haag HS naar Lelystad Centrum te gaan.

Ik zie inderdaad dat deze trein bijna dagelijks een vertraging van enkele minuten heeft. Erg vervelend en ook erg opvallend. Ik zie niet zo snel wat de oorzaak is, maar ik ga dit signaal direct doorzetten naar mijn collega's. Mocht ik meer informatie ontvangen over de oorzaak, dan meld ik dat. Mogelijk zijn er andere forumleden die al een idee hebben.
Ik heb even gekeken, en het lijkt inderdaad om de trein vanaf Den Haag HS naar Lelystad Centrum te gaan.

Ik zie inderdaad dat deze trein bijna dagelijks een vertraging van enkele minuten heeft. Erg vervelend en ook erg opvallend. Ik zie niet zo snel wat de oorzaak is, maar ik ga dit signaal direct doorzetten naar mijn collega's. Mocht ik meer informatie ontvangen over de oorzaak, dan meld ik dat. Mogelijk zijn er andere forumleden die al een idee hebben.

Dank je maar die enkele minuten zijn eerder +10 minuten! Ik reis elke naar Amsterdam Bijlmer Arena dus ik moet overstappen nu op zuid.

Reageer