beantwoord

bagage

  • 10 November 2021
  • 10 reacties
  • 296 Bekeken

Ik heb een vraagje mag je een jbl party box 1000 meenemen in de trein?

icon

Beste antwoord door Momo 11 November 2021, 18:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zolang je hem niet aanzet :) en er geen zitplaatsen mee in beslag neemt, lijkt me dat geen probleem.

Reputatie 5
Badge

Officieel mag bagage maximaal 85 cm x 85 cm x 85 cm qua afmetingen hebben. In de praktijk hangt het er van af wat de conducteur er van vindt. Zij/hij/x kan besluiten dat je niet verder mag reizen. 

 

Zie ook https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage.

Officieel mag bagage maximaal 85 cm x 85 cm x 85 cm qua afmetingen hebben. In de praktijk hangt het er van af wat de conducteur er van vindt. Zij/hij/x kan besluiten dat je niet verder mag reizen. 

 

Zie ook https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage.

Maar als dat gebeurd kan ik bijvoorbeeld ook gewoon de volgende trein pakken.

Reputatie 7
Badge

Hangt er van af wat de conducteur/conductrice van die volgende trein er van vindt. Als u echt op tijd moet zijn met die toeters en bellen dan kan het raadzaam zijn een andere vorm van vervoer te kiezen.

Hangt er van af wat de conducteur/conductrice van die volgende trein er van vindt. Als u echt op tijd moet zijn met die toeters en bellen dan kan het raadzaam zijn een andere vorm van vervoer te kiezen.

Ik ben onder 18 dus dan koop ik gewoon z’n kaartje van 7,50 op zondag. Heb dan toch niks te doen

Reputatie 7

Ik zie bij Bol.com deze specificaties staan. Dus lijkt mij binnen 85x85x85 te vallen. Staat ook bij dat ze draagbaar zijn.

 

Technische specificaties

Afmetingen (b x h x d)

551 x 290 x 288 mm

IP-certificering

IP00 (Geen bescherming)

Waterbestendig

Nee

Spatwaterdicht

Nee

Met SD-kaart ingang

Nee

met verlichting

Y

Verpakking

 

Gewicht

9700 gram

Verpakking breedte

372mm

Verpakking hoogte

673mm

Verpakking lengte

360mm

Verpakkingstaal

Nederlands

Taal handleiding

Nederlands

Reputatie 7
Badge +3

Is dat bij BOL ook echt de JBL partybox 1000 en niet een ander type? Op de JBL site zelf zie ik staan:

Afmetingen / Gewicht

Afmetingen (cm)W39.7 x D39 x H105

Afmetingen (inch)W15.6 x D15.3 x H43.3

Gewicht (kg)34.7

https://www.jbl.nl/party-speakers/JBLPARTYBOX1000.html

Badge +3

Het ding heeft zo te zien wieltjes en een handgreep, dus is eigenlijk niet veel meer dan een rolkoffer die smaller maar wel wat hoger is dan ‘toegestaan’.

Als je die ergens in een hoekje op het balkon zet zal het geen enkel probleem zijn. Een strijkplank of IKEA pakketje (het bekende Billy kastje) met zulke afmetingen doet men ook niet moeilijk over.

Reputatie 7
Badge +3

Strikt gezien is die wel hoger dan is toegestaan maar neemt inderdaad niet meer ruimte in dan een koffer. Een HC die strikt de regels volgt zou je dus de trein uit kunnen zetten, zeker als het een erg volle trein is. Maar neem je op een zondag een rustige trein denk ik wel dat je gewoon dat ding op de gewenste bestemming krijgt. Maar mocht je wel commentaar krijgen van de HC, ga er dan niet tegenin. 

Reputatie 7

@Momo Je hebt helemaal gelijk was de jbl 100 en niet 1000. Zo je natuurlijk überhaupt al een conducteur gaat tegenkomen, de kans is momenteel erg klein denk ik, kan ik mij ook niet voorstellen dat er moeilijk over gedaan wordt. Rechtopstaand neemt de box nauwelijks ruimte in 

Reageer