beantwoord

bedelaar melden (nu)

• 6 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Zit in de intercity van Enkhuizen naar Maastricht, En net bij Hoorn was er een bedelaar in de trein. Ik heb niets tegen geld of goederen vragen voor daklozen maar in de trein ben ik er niet van gediend.

Waarom zit er in de NS app niet een functie i’m actuele dingen in de trein te kunnen melden?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 oktober 2019, 09:18

Hallo Caro973, welkom op de NS Community.

Ik kan me voorstellen dat dit snel wil melden. Zoals Momo aangeeft is er inderdaad een proef met het melden van onveilige situaties op een paar trajecten. In de rest van onze treinen wordt je melding, als je de conducteur niet zo snel kan vinden, het snelst opgepakt wanneer je het openbaar op Twitter of Facebook met ons deelt (reis, treinstel en omschrijving van de bedelaar).
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er is wel op sommige trajecten een proef om via WhatsApp/sms-alert een melding te maken wanneer je je onveilig voelt in een trein of station.
https://www.ns.nl/reisinformatie/voorzieningen/veiligheid-in-de-trein-en-op-het-station.html
Hallo Caro973, welkom op de NS Community.

Ik kan me voorstellen dat dit snel wil melden. Zoals Momo aangeeft is er inderdaad een proef met het melden van onveilige situaties op een paar trajecten. In de rest van onze treinen wordt je melding, als je de conducteur niet zo snel kan vinden, het snelst opgepakt wanneer je het openbaar op Twitter of Facebook met ons deelt (reis, treinstel en omschrijving van de bedelaar).

Reageer