beantwoord

Bedelaars in de trein 9417

• 30 januari 2017
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Er zijn bedelaars actief tussen Eindhoven en den bosch, trein nr 9417. Verkopen zakdoekjes
icon

Beste antwoord door Thomas NS 1 februari 2017, 15:23

Helaas heb ik van Anoniem 2017 geen antwoord meer ontvangen op de vragen die ik gesteld heb. Bij een melding van een bedelaar in de trein hebben wij een omschrijving nodig van de bedelaar om onze Veiligheid en Servicedienst zo goed mogelijk te kunnen inlichten. Ik heb toch een algemene melding doorgezet, om wel aan te geven dat er op dit traject een bedelaar in de trein heeft gezeten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge
Het beste is om ze vooral niks te geven en de conducteur te waarschuwen. Dit probleem is al jaren bekend, helaas.
Reputatie 7
Hallo Anoniem 2017, en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je een bedelaar in de trein hebt aangetroffen. Ik wil graag een melding doorzetten naar de Veiligheid en Service afdeling, hier heb ik echter nog wat extra informatie voor nodig. Zou je mij jouw opstaptijd willen geven, jouw opstapstation en een omschrijving van het uiterlijk van de bedelaar? Dan ga ik deze melding zo snel mogelijk doorzetten.

In het vervolg raad ik je ook aan om dit soort meldingen niet via het forum te spelen, maar dit door te geven via Twitter of Facebook. Gelukkig zie ik je bericht nu snel genoeg, maar soms zijn we te laat op het forum.
Reputatie 7
Helaas heb ik van Anoniem 2017 geen antwoord meer ontvangen op de vragen die ik gesteld heb. Bij een melding van een bedelaar in de trein hebben wij een omschrijving nodig van de bedelaar om onze Veiligheid en Servicedienst zo goed mogelijk te kunnen inlichten. Ik heb toch een algemene melding doorgezet, om wel aan te geven dat er op dit traject een bedelaar in de trein heeft gezeten.
Thomas, alle bedelaars zien er ongeveer hetzelfde uit, je haalt ze zo eruit.

Reageer