beantwoord

Bedelaars tussen Duivendrecht en Schiphol Airport

• 2 november 2017
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 4
Ik wou graag het volgende mededelen:

Ik heb al verschillende keren bedelaars zien langskomen met briefjes in de trein tussen Duivendrecht met als vertrektijd 10.59 (intercity richting Dordrecht). Ze bevinden zich meestal tussen Duivendrecht en Schiphol Airport in de trein tussen 10.59 en 11.11. Graag zou ik willen dat de NS dit is vaker ging controleren. Ik ben zo specifiek mogelijk om de pakkans te vergroten.

Meestal is het een vrouw met donker haar. Meer uiterlijkheden kan ik niet geven.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 november 2017, 11:26

Bedankt voor het delen van je bevindingen, Johnny. Ik heb het doorgezet naar de juiste afdeling en er werd positief gereageerd. We ontvangen graag zulke meldingen aangezien we daar veel mee kunnen. Hopelijk kan deze vrouw snel worden aangesproken zodat ze hiermee stopt.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein.
Bekijk origineel

6 reacties

Bedankt voor het delen van je bevindingen, Johnny. Ik heb het doorgezet naar de juiste afdeling en er werd positief gereageerd. We ontvangen graag zulke meldingen aangezien we daar veel mee kunnen. Hopelijk kan deze vrouw snel worden aangesproken zodat ze hiermee stopt.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein.
Ook dagelijks in de trein traject Schiphol naar Utrecht kom ik de vrouwelijke bedelaars tegen tussen 09:00 - 10:00
Reputatie 7
Badge
Ik werd toevallig gisteren nog lastig gevallen door een bedelaar. Dat was in Amsterdam Sloterdijk.
Het valt mij trouwens op dat er in Amsterdam Sloterdijk weer erg vaak gebedeld word de laatste tijd. Vooral in de avond.
Hallo liondipa,

We kunnen alleen met recente meldingen optreden. Toch heb ik je bevindingen doorgezet voor de zekerheid. Mocht je meer willen weten over dit fenomeen in de trein, dan lees je hier ook meer.

@Trein-D, vervelend kan dat zijn hè!?
Reputatie 7
Badge

@Trein-D, vervelend kan dat zijn hè!?

Ja behoorlijk. Maar ik gaf hem niks en daarna begon hij mij wel uit te lachen volgens mij. :(
Die man heeft trouwens wel echt iedereen lastig gevallen met de vraag of ze nog wat kleingeld bij zich hadden, niet normaal gewoon.
Laat alle reizigers de briefjes direct in de prullenbak gooien. Daar worden de zogenaamde bedelaars erg vrolijk van. 🙂

Reageer