beantwoord

Bedelarmband verloren

• 8 juli 2016
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Gisteravond (07-07-2016) heb ik de stoptrein Utrecht Centraal- Zwolle gepakt om 18:55 uur. Mogelijk is mijn bedelarmband in deze trein gevallen/kwijt geraakt. Het bedelarmband heeft een giraffe, balletschoenen, ballerina, dolfijnen, Tom(van Tom&Jerry) en nog een paar bedeltjes. Deze armband als kind gekregen dus een emotionele waarde. Wie-o-wie heeft hem gevonden en kan mij weer blij maken:)?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 8 juli 2016, 10:45

Hallo Djura. Welkom op het NS Serviceforum!

Spijtig om te lezen dat je gisteren je armband bent verloren! Heb je hier al een opsporingsformulier voor ingevuld? Dat is wel erg belangrijk om te doen, want hiermee wordt je direct op de hoogte gesteld wanneer je armband gevonden is. Graag lees ik of de armband zilver of goud is, dan vraag ik het ook even na voor je.

P.S. ik heb je topic naar het subforum In de trein verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Spijtig om te lezen dat je gisteren je armband bent verloren! Heb je hier al een opsporingsformulier voor ingevuld? Dat is wel erg belangrijk om te doen, want hiermee wordt je direct op de hoogte gesteld wanneer je armband gevonden is. Graag lees ik of de armband zilver of goud is, dan vraag ik het ook even na voor je.

P.S. ik heb je topic naar het subforum In de trein verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 7
Badge +4
Ze blijven doorgaans maximaal vijf dagen liggen, in uw geval in Zwolle, al zou Utrecht ook kunnen in de praktijk. Ik geef u in Zwolle de meeste kans. De conducteur loopt als het goed is de trein op achtergebleven voorwerpen na en geeft ze af. U moet het wel als vermist opgeven.

Leest u onderstaande informatie wel even door:

http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen

Beste Laura,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb de opsporingsformulier ingevuld. Het armbandje is van zilver.

Reageer