beantwoord

Bedelen

• 17 november 2017
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

We zijn in de trein lastig gevallen door een vrouw die bedelde om geld vermoedelijk is zij ingestapt in Duivendrecht richting Schiphol dit vinden wij niet prettig wat doe je er aan.
icon

Beste antwoord door Thom 17 november 2017, 15:35

Als u Twitter heeft, kunt u het beste even twitteren dat dit gebeurt. Zij nemen contact op met de conducteur.
Bellen naar Klantenservice kan ook, maar overdag zijn de wachttijden lang: 030 7515155.

http://twitter.com/ns_online

NS heeft al successen geboekt met een Roemeense bende maar het kan snel opnieuw de kop opsteken. Geef nooit geld, het gaat vaak naar een bendeleider.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u Twitter heeft, kunt u het beste even twitteren dat dit gebeurt. Zij nemen contact op met de conducteur.
Bellen naar Klantenservice kan ook, maar overdag zijn de wachttijden lang: 030 7515155.

http://twitter.com/ns_online

NS heeft al successen geboekt met een Roemeense bende maar het kan snel opnieuw de kop opsteken. Geef nooit geld, het gaat vaak naar een bendeleider.
Wij zijn 75 jaar oud en reizen al vele jaren met voordeel urenabonnement en we hebben geen Twitter en controle van conducteur zien wij ook niet al teveel dus dat los je dan niet op.
Reputatie 7
Badge +4
Op uw leeftijd is dat ook niet zo vreemd. De conducteur kan meteen ingrijpen als hij het ziet, maar waarschuwen wordt lastig als hij zelf niet zichtbaar is.

Overigens hebben wel vaker mensen op dit forum zich hierin betrekkelijk machteloos gevoeld. Troost u zich dat het probleem indertijd veel en veel groter was.
Als u verdachte situaties ziet had u ook meteen 112 kunnen gaan bellen.
Geweld zullen ze niet zo snel gebruiken, want de voorpagina in de krant is voor hun business model niet de juiste reclame. Het beste is om er geen aandacht aan te besteden en vooral niks te geven. Maar ook bij intimidatie direct 112 bellen als ze uit het zicht zijn. Grijp niet zelf in, want dan zullen ze u zeker bedreigen of intimideren. Niet allemaal, sommige zullen u alleen intimideren, andere hebben geen moeite om u te bedreigen. Mocht u als burger toch ingrijpen, reken dan op een oponthoud van een uurtje of twee.

En als u aangifte doet, hebben ze uw gegevens...
Ik wil ook waarschuwen dat deze groep bekend staat om zakkenrollen. Meer advies kan ik u niet geven dan wat al is gegeven.

@Nooduitgang

122 :?
Ik wil ook waarschuwen dat deze groep bekend staat om zakkenrollen. Meer advies kan ik u niet geven dan wat al is gegeven.

@Nooduitgang

122 :?

Aangepast Loes 😳 112 dus! ?
Topper Nooduitgang 🙂

Reageer