beantwoord

Bekeuring in een Veolia trein gekregen

  • 1 september 2014
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

Ik had een bekeuring gekregen, maar ik had mijn adres gegeven.. Maar ik ben verhuisd dus ik weet niet naar de welke rekeningsnummer ik het moet sturen om het te kunnen betalen. Want de NS post is vast in een oude adres waardoor ik die niet zomaar kan ophalen. De bekeuring was wel terecht, alleen vind ik jammer dat de condeteur zo bot doet tegen mij omdat ik niet horen kan, dat zij meer geduld moet hebben van mijn verklaring, dat had ze niet en dan had ik niet kunnen uitleggen waarom ik de treinkaartje niet had. Ik had ergens gelezen de vorige keer dat de veolia buskaartje ook bij de trein kan die ook veolia is, als het maar binnen een uur tijd is. Die had ik ook gebruik van gemaakt de vorige keer. Is de regel dan veranderd?

Dus kan ik ergens de rekeningsnummer van NS krijgen?
icon

Beste antwoord door Robby NS 2 september 2014, 09:15

Ik had een bekeuring gekregen, maar ik had mijn adres gegeven.. Maar ik ben verhuisd dus ik weet niet naar de welke rekeningsnummer ik het moet sturen om het te kunnen betalen. Want de NS post is vast in een oude adres waardoor ik die niet zomaar kan ophalen. De bekeuring was wel terecht, alleen vind ik jammer dat de condeteur zo bot doet tegen mij omdat ik niet horen kan, dat zij meer geduld moet hebben van mijn verklaring, dat had ze niet en dan had ik niet kunnen uitleggen waarom ik de treinkaartje niet had. Ik had ergens gelezen de vorige keer dat de veolia buskaartje ook bij de trein kan die ook veolia is, als het maar binnen een uur tijd is. Die had ik ook gebruik van gemaakt de vorige keer. Is de regel dan veranderd?

Dus kan ik ergens de rekeningsnummer van NS krijgen?


Beste Kaatje89, ik begrijp uit je verhaal dat je een boete bij Veolia hebt gekregen. Luchtmacht zegt t al, dan kan je t beste contact opnemen met Veolia. Dat is namelijke een andere vervoerder dan NS. Op deze pagina vind je de contactgegevens.
Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

4 reacties

Als je een boete hebt gekregen bij Veolia, dan moet je eventuele problemen ook met Veolia regelen. NS heeft daar namelijk niets mee te maken.

Zomaar geld overmaken naar een rekening van NS lijkt me niet handig, want dan ben je het waarschijnlijk kwijt.
Ik zal website even opzoeken van veolia, wist even niet dat NS niks mee had te maken, bedankt voor jou reaktie.
Ik zal website even opzoeken van veolia, wist even niet dat NS niks mee had te maken, bedankt voor jou reaktie.

Ik verwacht wel dat u het gevonden heeft, maar anders hierbij een link. Succes met het bezwaar.
Ik had een bekeuring gekregen, maar ik had mijn adres gegeven.. Maar ik ben verhuisd dus ik weet niet naar de welke rekeningsnummer ik het moet sturen om het te kunnen betalen. Want de NS post is vast in een oude adres waardoor ik die niet zomaar kan ophalen. De bekeuring was wel terecht, alleen vind ik jammer dat de condeteur zo bot doet tegen mij omdat ik niet horen kan, dat zij meer geduld moet hebben van mijn verklaring, dat had ze niet en dan had ik niet kunnen uitleggen waarom ik de treinkaartje niet had. Ik had ergens gelezen de vorige keer dat de veolia buskaartje ook bij de trein kan die ook veolia is, als het maar binnen een uur tijd is. Die had ik ook gebruik van gemaakt de vorige keer. Is de regel dan veranderd?

Dus kan ik ergens de rekeningsnummer van NS krijgen?


Beste Kaatje89, ik begrijp uit je verhaal dat je een boete bij Veolia hebt gekregen. Luchtmacht zegt t al, dan kan je t beste contact opnemen met Veolia. Dat is namelijke een andere vervoerder dan NS. Op deze pagina vind je de contactgegevens.
Vriendelijke groet, Robby

Reageer