beantwoord

Benauwd

• 24 juni 2015
  • 4 reacties
  • 571 Bekeken

Ik ben 4 keer flauwgevallen vanwege benauwdheid in de trein. Is er iets wat de ns kan doen waardoor het minder benauwd is in de trein? Of wordt er al aan gewerkt?
icon

Beste antwoord door volvo8700 24 juni 2015, 15:58

Ik ben 4 keer flauwgevallen vanwege benauwdheid in de trein. Is er iets wat de ns kan doen waardoor het minder benauwd is in de trein? Of wordt er al aan gewerkt?
Welk traject reist u ? Indien de benauwdheid komt door een kapotte airco kunt u die melden via Twitter onder vermelding van het treinstel nummer.
Komt het door drukte in de trein dan kunt u de drukte doorgeven via uw smartphone via de reisplannerapp en/of via http://www.volletreinen.nl/ van reizigersorganisatie Rover.
Daarnaast zijn de tips over voldoende water erg nuttig
Bekijk origineel

4 reacties

Zorg dat je genoeg eet en voldoende drinkt dan gaat het alweer in meeste gevallen weer beter! Vermijd vooral koffie en andere cafeïne en alcoholische drankjes. Ga uit de zo'n! En beter voor je ogen om een zonnebril op te zetten.
Ik zou ten alle tijden een flesje water mee nemen. Dan kun je als het te benauwd wordt wat vocht innemen. Dat geld niet alleen voor de trein, maar ook als je bijvoorbeeld met de bus, tram of metro reist. Dat zou de meeste problemen moeten voorkomen.
Reputatie 4
Welk traject reist u ? Indien de benauwdheid komt door een kapotte airco kunt u die melden via Twitter onder vermelding van het treinstel nummer.
Komt het door drukte in de trein dan kunt u de drukte doorgeven via uw smartphone via de reisplannerapp en/of via http://www.volletreinen.nl/ van reizigersorganisatie Rover.
Daarnaast zijn de tips over voldoende water erg nuttig
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem van een foute temperatuur is vaak op te lossen door in een ander deel van de trein te gaan zitten. De temperatuur wordt niet per trein geregeld maar per deel ervan. Een arts raadplegen wat de oorzaak is, lijkt me wel verstandig.

Reageer