beantwoord

beperkte verbinding met wifi

• 22 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 297 Bekeken

Ondanks meerdere keren aanmelden en een inlogscherm dat zegt dat ik goede verbinding heb en online ben heb ik toch geen toegang en beperkte verbinding met wifi in de trein naar groningen van 21.49 vanuit utrecht.
Hoe krijg ik internet?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 23 oktober 2014, 09:18

hummingbird, welkom op het forum. Wifi in de trein is een gedeelde verbinding, bij drukte kan het een stuk minder snel zijn. Ook zijn er sommige delen in Nederland waar het internet in de trein ook minder snel is. Bijvoorbeeld in Drenthe wil de snelheid nogal eens tegenvallen.
Bekijk origineel

5 reacties

Dat is nou precies de reden waarom ik 3G gebruik; dan heb ik tenminste (snel) internet.
Als ik via WiFi al een verbinding tot stand kan brengen, dan mag ik blij zijn als ik zo ongeveer tegen de tijd dat ik mijn eindbestemming bereik de opgevraagde pagina op mijn scherm krijg.
hummingbird, welkom op het forum. Wifi in de trein is een gedeelde verbinding, bij drukte kan het een stuk minder snel zijn. Ook zijn er sommige delen in Nederland waar het internet in de trein ook minder snel is. Bijvoorbeeld in Drenthe wil de snelheid nogal eens tegenvallen.

Geklets van ns
Dit zeiden ze 3 maanden geleden ook tegen mij(knip plakwerk of machine)
Zou verbeterd worden maar....
En dat delen is onzin.
Zat in een lege trein en dan nog net zo traag..
En nu reageren ze ook niet op vragen van de klant
Geldt twee personen in een coupe ook als drukte? Want dan werkt de WiFi ook niet.

in Drenthe ??? Zijn ze daar zo achterlijk dan dat ze geen WIFI hebben ?

Reageer