beantwoord

Beste reistijd?

• 8 september 2017
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

ik reis maandag van Groningen ,naar Amsterdam ,wat is de beste reistijd ,in de ochtend.
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 8 september 2017, 12:24

Ervanuitgaande dat u naar Amsterdam CS wil zal ik een advies voor u geven.
De eerste trein richting Randstad gaat om 5:04 vanaf station Groningen. Er gaan de hele dag twee treinen per uur welke na 7:48 een halfuursritme aan houden. (Dus 1 om .48 om 18. en weer om 48.)
Uw reistijd is ongeacht de verbinding 2 uur en 5 minuten.
Als u de trein naar Den Haag Centraal gaat hoeft u voor Amsterdam Centraal enkel over te stappen in Almere Centrum en als u naar Amsterdam Zuid wil kan u blijven zitten. Deze treinen gaan meestal om .48.
Als u de trein naar Rotterdam Centraal neemt heeft u voor Amsterdam CS 2 overstappen, namelijk in Zwolle en Almere Centrum. Als u naar Zuid reist valt de overstap in Almere wederom weg. Deze treinen vertrekken doorgaans om .18 uit Groningen.
Alle overstappen op uw route zijn op hetzelfde perron, aan de overzijde staat uw aansluitende trein bijna altijd klaar.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik die graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Ervanuitgaande dat u naar Amsterdam CS wil zal ik een advies voor u geven.
De eerste trein richting Randstad gaat om 5:04 vanaf station Groningen. Er gaan de hele dag twee treinen per uur welke na 7:48 een halfuursritme aan houden. (Dus 1 om .48 om 18. en weer om 48.)
Uw reistijd is ongeacht de verbinding 2 uur en 5 minuten.
Als u de trein naar Den Haag Centraal gaat hoeft u voor Amsterdam Centraal enkel over te stappen in Almere Centrum en als u naar Amsterdam Zuid wil kan u blijven zitten. Deze treinen gaan meestal om .48.
Als u de trein naar Rotterdam Centraal neemt heeft u voor Amsterdam CS 2 overstappen, namelijk in Zwolle en Almere Centrum. Als u naar Zuid reist valt de overstap in Almere wederom weg. Deze treinen vertrekken doorgaans om .18 uit Groningen.
Alle overstappen op uw route zijn op hetzelfde perron, aan de overzijde staat uw aansluitende trein bijna altijd klaar.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik die graag.
ik reis maandag van Groningen ,naar Amsterdam ,wat is de beste reistijd ,in de ochtend..
Dank voor de service print ik effe uit ,

Reageer