Op 29 september kocht ik online om 7.29 uur 's ochtends een kaartje van weesp naar Naarden-Bussum, het kaartje deed er ongeveer 10 minuten over om mijn post te bereiken, de controller gaf me een boete omdat ik het kaartje niet had, maar er was er een gekocht, toch geeft hij me een boete van 52,60, ik liet hem het bankbewijs zien en hij accepteerde dat niet, daarna was ik al uit de trein en mijn kaartje aangekomen, hier stuur ik je het bewijs dat ik mijn kaartje heb gekocht en het had mijn post niet bereikt, de man vraagt me om de documentatie en als hij zich realiseert dat ik een politiek asiel ben, behandelt hij me erg slecht, het is een ongemakkelijke situatie, dus ik hoop dat ze de boete intrekken die is opgelegd voor racisme, ik had mijn kaartjes en mij discrimineren.
Beste antwoord door Rueben NS
Dag Aylen en welkom op onze Community!
Wat ontzettend spijtig om te lezen dat je een boete hebt ontvangen! Ik snap goed dat je daarvan een beetje van slag bent. Ik kan echter moeilijk over de situatie zelf oordelen aangezien ik hier zelf niet bij was. Maar ik wil je zeker aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen namelijk met je kijken naar de boete en ook een klacht namens jou indienen als je dat wil.
Daarnaast heb ik even je persoonlijke informatie uit je post gehaald omdat er persoonlijke informatie op staat en dit een openbaar forum is.