beantwoord

Bezwaar indienen tegen boete


Ik heb onterecht een boete gekregen ondanks mijn OV Chipkaart.
Helaas was er met de conducteur geen communicatie mogelijk.
Graag wil ik hier bezwaar voor indienen.
Maar naast het 0900 nummer voor informatie zie ik geen emailadres of andere mogelijkheid om te communiceren.
Kan iemand mij helpen waar ik eventueel via email mijn bezwaar kan indienen?
Hartelijk dank alvast!
icon

Beste antwoord door Hertog 2 juli 2014, 22:28

Ik heb onterecht een boete gekregen ondanks mijn OV Chipkaart.
Helaas was er met de conducteur geen communicatie mogelijk.
Graag wil ik hier bezwaar voor indienen.
Maar naast het 0900 nummer voor informatie zie ik geen emailadres of andere mogelijkheid om te communiceren.
Kan iemand mij helpen waar ik eventueel via email mijn bezwaar kan indienen?
Hartelijk dank alvast!


Er zijn diverse mogelijkheden waarop u een klacht kunt indienen.
1. Via EVA . Bij "U zegt" tikt u in: email. Na een vraag om bevestiging zal EVA enkele vragen stellen over uw naam, emailadres, onderwerp, etc., waarnu u een venster krijgt waar u uw verhaal kwijt kunt.
Afhandelinstijd bij EVA is max. 5 werkdagen.

2. Per (ouderwetse) brief aan:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
De afhandeling van briefpost neemt 4-6 weken in beslag.

3. Telefonisch via het (nieuwe) telefoonnummer van de Klantenservice"030 751 51 55.

4. Via de diverse sociale media, zoals Twitter, Facebook, e.d.

5. Via dit forum. In dat geval even geduld hebben tot een moderator contact met u zoekt

Kortom, wilt u via e-mail communiceren, dan kunt u dat - zoals De luchtmacht al aangaf - via EVA.


@ De luchtmacht
Vrijwel iedereen die een UvB krijgt met de wettelijk voorgeschreven verhoging is er er altijd van overtuigd dat dat onterecht is en de HC niet voor rede vatbaar.
Hoe vaak hebben dat al niet gelezen op dit forum?

Bekijk origineel

5 reacties

Onder het kopje 'klantenservice' op de website van NS, kom je toch vrij snel hier terecht, waar de verschillende opties voor contactopname beschreven staan.

Ik ben toch wel benieuwd waarom de boete volgens jou onterecht was.
Ik heb onterecht een boete gekregen ondanks mijn OV Chipkaart.
Helaas was er met de conducteur geen communicatie mogelijk.
Graag wil ik hier bezwaar voor indienen.
Maar naast het 0900 nummer voor informatie zie ik geen emailadres of andere mogelijkheid om te communiceren.
Kan iemand mij helpen waar ik eventueel via email mijn bezwaar kan indienen?
Hartelijk dank alvast!


Er zijn diverse mogelijkheden waarop u een klacht kunt indienen.
1. Via EVA . Bij "U zegt" tikt u in: email. Na een vraag om bevestiging zal EVA enkele vragen stellen over uw naam, emailadres, onderwerp, etc., waarnu u een venster krijgt waar u uw verhaal kwijt kunt.
Afhandelinstijd bij EVA is max. 5 werkdagen.

2. Per (ouderwetse) brief aan:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
De afhandeling van briefpost neemt 4-6 weken in beslag.

3. Telefonisch via het (nieuwe) telefoonnummer van de Klantenservice"030 751 51 55.

4. Via de diverse sociale media, zoals Twitter, Facebook, e.d.

5. Via dit forum. In dat geval even geduld hebben tot een moderator contact met u zoekt

Kortom, wilt u via e-mail communiceren, dan kunt u dat - zoals De luchtmacht al aangaf - via EVA.


@ De luchtmacht
Vrijwel iedereen die een UvB krijgt met de wettelijk voorgeschreven verhoging is er er altijd van overtuigd dat dat onterecht is en de HC niet voor rede vatbaar.
Hoe vaak hebben dat al niet gelezen op dit forum?
Misschien had ik moeten typen dat ik graag een bezwaar wil indienen.
De rest van de informatie is misschien overbodig.
Eva had ik al geprobeerd.
Hertog dankjewel voor je reactie.
Hallo Rigchr,

Hertog geeft hier de manieren aan waarop je contact met ons op kunt nemen. Is het ondertussen al gelukt? Anders zou je ook je NAW-gegevens, geboortedatum en boetekenmerk in een privébericht kunnen sturen. Ik heb je vraag verplaatst naar 'In de trein', om de vindbaarheid te vergeten.

Groet,
Marjan
Beste Marjan,

Ik heb u een privebericht gestuurd.
Hopende op een spoedig antwoord.
Met vriendelijke groet,

Reageer