beantwoord

Bezwaar tegen afwijzing terugave bij vertraging

• 26 januari 2015
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Mijn claimnummer 40781289 is afgewezen. Ik wil hiertegen bezwaar maken. De trein richting Utrecht is op tijd vertrokken, maar op utrecht centraal is de hele aansluiting mis gegaan. Het was de bedoeling om de trein naar den haag te pakken om 00.29 maar er bleek een bovenleiding naar beneden te zijn gevallen. Op dat moment reden er geen treinen meer maar moest er een bus worden ingezet. Om 2.00 snachts ben ik pas in gouda aangekomen. Graag wil ik een herziening op mijn afwijzing.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline meulman
icon

Beste antwoord door Bart NS 26 januari 2015, 15:50

Hallo jacqueline.meulman, welkom op het forum. Zou jij mij een privé bericht willen sturen met je persoonlijke gegevens, telefoonnummer en tijdstip van vertrek? Dan kan ik je claim doorzetten. Je kan mij een privé bericht sturen om op mijn naam te klikken en vervolgens klik je op "stuur bericht".
Bekijk origineel

6 reacties

(Nu is het voor mij lang geleden dat ik een claim indiende en hierover een brief kreeg.)
Het valt me op dat hier veel wordt geklaagd over afgewezen claims. Ik neem aan dat de afwijzing per brief gebeurt.
Staat er in die brief niet hoe je in bezwaar/ beroep kunt gaan? Ik vind het een vreemde gang van zaken als dit via het forum moet gaan.
Claims worden automatisch behandelt door een computer en veel claims worden linea recta afgewezen zonder de reden te vermelden. Ja uw vertraging was minder dan 30 min.

Het zou NS sieren als ze er mensen zouden neerzetten die de afgewezen claims eerst nog zouden onderzoeken, zodat klanten niet hun claims elke keer opnieuw moeten indienen (wat moeite en vooral veel tijd kost)
Hallo jacqueline.meulman, welkom op het forum. Zou jij mij een privé bericht willen sturen met je persoonlijke gegevens, telefoonnummer en tijdstip van vertrek? Dan kan ik je claim doorzetten. Je kan mij een privé bericht sturen om op mijn naam te klikken en vervolgens klik je op "stuur bericht".
Je zou zeggen dat een claimnummer voldoende informatie voor de ns is toch? Of heeft het opgeven van de NAW gegevens en een telefoonnummer hier nog enig nut?
Is de afwijzing per brief of per e-mail? En staat er in het bericht hoe je bezwaar kunt aantekenen?
Claims worden automatisch behandelt door een computer en veel claims worden linea recta afgewezen zonder de reden te vermelden...
Is de afwijzing per brief of per e-mail? En staat er in het bericht hoe je bezwaar kunt aantekenen?

De afwijzing is per brief (maar is vaak eerder te raadplegen in MijnNS). In de brief staat vermeld dat je met vragen of bezwaren terecht kunt bij de klantenservice. Hierbij wordt in ieder geval het telefoonnummer genoemd, ik kan me niet goed herinneren of de andere contactmogelijkheden van de klantenservice (post, e-mail via EVA, forum en twitter) eveneens worden genoemd.

Reageer