Bioscoop coupé | NS Community
beantwoord

Bioscoop coupé

  • 1 January 2019
  • 11 reacties
  • 751 Bekeken

Zou het mogelijk zijn om een bioscoop coupé te maken in elke trein. Ik verveel me dood af en toe en vind het niet altijd geweldig om dingen op mijn laptop te kijken.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 3 January 2019, 10:25

Bekijk origineel

11 reacties

Misschien een boek meenemen? Dat doe ik zelf heel vaak in de trein. 🙂
Zou het mogelijk zijn om een bioscoop coupé te maken
Als ik me niet vergis, werd er vorig jaar een week lang een bak van de IC Den Haag - Eindhoven ingericht als bioscoop. Ik denk dat dit een project was in samenwerking met het Filmfestival van Rotterdam.

Met behulp van QR-codes konden de reizigers filmpjes downloaden van het Festival. Ze hadden dan wel een tablet o.i.d. en een databundel nodig. Verwacht maar niet dat dit uitgerold wordt naar andere treinen.
Reputatie 7
Badge



Vroeger heeft er ook een ICM gereden met een tijdelijke 'Herfstbioscoop' 🙂
Nee
Alles kan maar de kans lijkt me nihil. De trein is geen rijdende bioscoop, vergaderzaal of café.
Reputatie 7
Badge
Lijkt mij echt geen goed idee. Dan zullen de tarieven echt heel duur gaan worden. En daar heb ik geen zin in.
Daar hebben ze nu de tablet voor uitgevonden.
Reputatie 7
Badge
Misschien een eigen trein met bioscoop huren?
Als ik naar de bioscoop ga wordt in ieder geval wel altijd mijn kaartje door personeel gecontroleerd. Wat dat betreft een prima plan. 🎞🎬📽
Vorig jaar is dit inderdaad tijdelijk eens gedaan tijdens het Internationaal Film Festival Rotterdam. Zie hier.

Ik durf niet aan te geven of dit dit jaar ook weer zal plaatsvinden, maar een vaste bioscoop coupé zie ik op korte termijn niet gebeuren.
Reputatie 7
Badge



Vroeger heeft er ook een ICM gereden met een tijdelijke 'Herfstbioscoop' :-)


Wauw dat ziet er wel leuk uit. Lijkt me eigenlijk best wel leuk zoiets. 😌

Reageer