-
-
Op het juiste spoor
-
1 reactie
Ik heb de afgelopen weken twee boetes gekregen omdat mijn ov-chipkaart niet kon worden uitgelezen door de conducteur. Ik heb een studenten week-ov abonnement. De eerste keer kon ik niet inchecken op het station, maar ben ik ingestapt omdat ik haast had. De conducteur heeft toen gezegd dat ik deze boete via DUO zou kunnen terugkrijgen omdat mijn chipkaart defect was, maar het uitzoeken van die optie loopt dood met deze niet werkende link: http://www.studentenov-chipkaart.nl/contact. De tweede keer had ik het idee dat mijn kaart het wel weer deed omdat ik me in de trams in Amsterdam gewoon kon inchecken, en ook op het station kon ik me inchecken. Helaas kon mijn kaart opnieuw niet worden uitgelezen en kreeg ik weer een boete. Ik hoop dat er iets aan deze boetes te doen is, want een beetje gek is het wel dat veel apparaten mijn kaart wel konden uitlezen, maar juist de apparaten van de conducteurs niet. De boetes zijn op 14 en 16 januari uitgeschreven. Ik hoop dat u iets met deze vraag kunt.
Vriendelijke groet,
Stijn van Hooff
icon
Beste antwoord door Janou NS 2 februari 2015, 10:59
Hallo stijnvanhooff! Welkom op het NS Forum. Wat vervelend dat je hierdoor UVB's hebt gekregen. Ik wil jou hier graag meehelpen zou jij mij een privé bericht willen sturen met je NAW gegevens, Ov-chipkaartnummer en het UVB nummer? Dan help ik jou daar graag verder. Je kan een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur een privé bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "in de trein".
Bekijk origineel