beantwoord

Boete factuur niet binnengekregen

• 7 december 2019
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Op 26/11 2019 heb ik een boete gekregen. Ik behoor de acceptgiro te krijgen binnen 14dagen. Dit heb ik niet gekregen. Mijn adres dat ik heb opgegeven was die van mijn moeder ivm de vakantie van mijn Vader. Ik sta echter bij mijn Vader ingeschreven. Ik dacht dus dat er een fout was in het systeem aangezien ik op beide adressen niks heb binnen gekregen en bijna moet betalen. Na wat rondgebeld te hebben werd me door 1 medewerker verteld dat het laten vallen kon zijn. Een Andere medewerker zei me dat de boete niet in he5 systeem stone en vertelde me doodleuk dat de code niet klopt. Na veel herhaald te hebben staat L415286 niet in het systeem. Is het dan laten vallen?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 10 december 2019, 20:03

Ik heb hem inderdaad niet kunnen vinden! Navragen kan natuurlijk geen kwaad, we gaan hem niet alsnog maken 😉

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Agathaaaaa, welkom op de NS Community. 

Wat gek dat je uitstel van betaling nergens te vinden is. Ik kan het ook niet vinden met het kernmerk dat je stuurt. Of het nummer klopt weet ik niet. Onze klantenservice heeft ook op de adressen gezocht of op geboortedatum met achternaam? Ik wil ook nog wel even zoeken. Je mag mij een privébericht sturen met je gegevens, dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 5

Na zoveel aandringen mag je er van uit gaan dat de boete niet bij NS bekend is, en dus niet betaald hoeft te worden. 

Ik heb hem inderdaad niet kunnen vinden! Navragen kan natuurlijk geen kwaad, we gaan hem niet alsnog maken ;). 

Reageer