beantwoord

Boete gekregen op mijn naam terwijl ik aan het werk was.

• 29 January 2015
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste,
Ik heb een boete op mijn naam gekregen van de NS terwijl ik aan het werk was, ik kan het nooit zijn. Ooit heb ik mijn paspoort kwijt geraakt en destijds aangifte gedaan van vermissing en kreeg een nieuwe van de gemeente. Ik heb het aan mijn werkgever laten zien en die zei dat NS waarschijnlijk een fout had gemaakt of iemand anders heeft mijn gegevens gebruikt. Wat moet ik hiermee?? AUB help??!!
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 29 January 2015, 20:02

Hallo Sommy. Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Spijtig om te lezen dat je onterecht een boete op jouw naam hebt ontvangen. Ik zou graag even naar je boete willen kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en het boetekenmerknummer? Dan kijk ik naar de mogelijkheden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Sommy. Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Spijtig om te lezen dat je onterecht een boete op jouw naam hebt ontvangen. Ik zou graag even naar je boete willen kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en het boetekenmerknummer? Dan kijk ik naar de mogelijkheden.
Hoi Laura, ik weet niet zo goed hoe ik je een prive bericht moet sturen?!
Reputatie 4
Badge
Hoi Laura, ik weet niet zo goed hoe ik je een prive bericht moet sturen?!
Klik op de naam van Laura NS en kies dan voor bericht sturen. Succes.

Reageer