beantwoord

Boete gekregen; wat te doen?

• 3 september 2014
  • 2 reacties
  • 448 Bekeken

Ik stapte vandaag ik de trein en kwam erachter dat ik mijn eenmalige trein kaartje was verloren toen ik werd gecontroleerd kreeg ik een uitstel van betaling die man zei ook als ik het kan bewijzen dat ik het kaartje heb gekocht moet ik een foto maken van de afschrijving en moest ik het mailen maar waar moet ik het heen mailen
icon

Beste antwoord door Hertog 3 september 2014, 17:53

Je kunt te allen tijde contact hierover opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55).

Het beste is even te wachten tot je de accceptgiro van die UvB over enkele dagen binnen hebt, omdat je dan ook meteen alle gegevens op een rijtje hebt.

Eventueel kan je wachten tot een moderator op dit forum contact met je zoekt en voor je aan de slag gaat.

Kortom, zodra je die acceptgiro binnen hebt, dan pas actie ondernemen, hetzij telefonisch, hetzij door je hier opnieuw in dit topic te melden.
Bekijk origineel

2 reacties

Je kunt te allen tijde contact hierover opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55).
Het beste is even te wachten tot je de accceptgiro van die UvB over enkele dagen binnen hebt, omdat je dan ook meteen alle gegevens op een rijtje hebt.

Eventueel kan je wachten tot een moderator op dit forum contact met je zoekt en voor je aan de slag gaat.

Kortom, zodra je die acceptgiro binnen hebt, dan pas actie ondernemen, hetzij telefonisch, hetzij door je hier opnieuw in dit topic te melden.
Beste xROWYY,

Vervelend dat je een boete hebt gekregen in de trein. Hertog heeft je het juiste advies gegeven; je kunt contact opnemen met de Klantenservice om op zoek te gaan naar een oplossing, zodra je de acceptgiro hebt ontvangen. Ook zou je mij een priv├ębericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en kenmerknummer van je Uitstel van Betaling. Je topic is verplaatst naar "In de trein" en de titel is aangepast, zodat anderen je topic beter kunnen vinden.

Groet,
Stephan

Reageer