Boete krijgen in de spits, in een volle trein als je dan met andere in de 1e klas staat?!?

Toon eerste bericht

104 reacties

Reputatie 2
Beste Momo,

Het is zaak om het hele topic door te nemen.

Het gaat erom dat je met een eerste klasse vervoersbewijs extra comfort koopt, zie brochure Reizen met NS.

Toelichting van de klantenservice: ruimere zitplaatsen, stroomvoorziening en rustiger. Dit alles is niet zo als je zou moeten staan.

Loes (HC) en Chiel NS geven aan dat als de eert klasse vrij gegeven wordt, iedereen het tweede klasse tarief betaald.In aanvulling daarop geeft Chiel NS aan dat dat ook zo is als de eerste klasse vol is, zonder dat deze vrij gegeven is.

Kleine samenvatting van bovenstaande discussie.
Het moet nog wel ff goed doorgedacht te worden, dat misbruik voorkomen wordt. Zal wel meevallen, want het gaat alleen om de eerste klas reiziger.
Beste Momo,

Het is zaak om het hele topic door te nemen.

Het gaat erom dat je met een eerste klasse vervoersbewijs extra comfort koopt, zie brochure Reizen met NS.

Toelichting van de klantenservice: ruimere zitplaatsen, stroomvoorziening en rustiger. Dit alles is niet zo als je zou moeten staan.

Loes (HC) en Chiel NS geven aan dat als de eert klasse vrij gegeven wordt, iedereen het tweede klasse tarief betaald.In aanvulling daarop geeft Chiel NS aan dat dat ook zo is als de eerste klasse vol is, zonder dat deze vrij gegeven is.

Kleine samenvatting van bovenstaande discussie.

@Mods splits dit topic, het heeft nu niets meer te maken met die belachelijke boete voor staan in de eerste klas...
In orde wat mij betreft, een boete als je gaat staan in 1e klas terwijl het "niet is opengesteld", wel vervelend voor de topicstarter.

Blijkbaar ben ik de enige die net zo "belachelijk" denkt als het geven van deze boete voor dit feit is.:)
Er zijn ook "gekke Henkies" zoals ik die wel eens een 1e klas upgrade hebben gekocht en toch moesten staan en niet zijn ingestapt als ik zou moeten springen bij het instappen en gaan liggen op de hoofden van anderen om mee te kunnen...
Maar ik heb het licht gezien hoor, dit was volkomen idioot...:8

Reageer