Boete terwijl er een langdurige storing is. | NS Community
beantwoord

Boete terwijl er een langdurige storing is.

  • 20 September 2022
  • 10 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 3

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dit kan. Problemen bij Hengelo zijn genoegzaam bekend lijkt mij toch? Ze heeft het zelfs uitgelegd en krijgt nog steeds een boete???

 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 September 2022, 20:05

Bekijk origineel

10 reacties

19 september, effe voor 6’en in de morgen is er een bericht uitgegaan “Storing stationsmiddelen Hengelo”.

 

Door storing op station Hengelo geen pin, bestelling ophalen of buitenlandsevvb bij alle kaartautomaten, ook kunt u niet in of uit checken.

 

Loopt ook mee in interne apps, dus treinpersoneel zou op de hoogte moeten zijn.

19 september, effe voor 6’en in de morgen is er een bericht uitgegaan “Storing stationsmiddelen Hengelo”.

 

Door storing op station Hengelo geen pin, bestelling ophalen of buitenlandsevvb bij alle kaartautomaten, ook kunt u niet in of uit checken.

 

Loopt ook mee in interne apps, dus treinpersoneel zou op de hoogte moeten zijn.

Gaat hier toch om inchecken, die staat niet in de melding genoemd.

Maar er had natuurlijk wel een lichtje moeten gaan branden bij de Hc na deze melding, tenzij hij/zij deze niet heeft ontvangen/gelezen.  Niet alles komt even goed door of bij iedereen door weet ik uit ervaring.

Het staat er idd wel expliciet in, zoals andere Henk al zegt. Het interne bericht is iets duidelijker verwoord overigens.

19 september, effe voor 6’en in de morgen is er een bericht uitgegaan “Storing stationsmiddelen Hengelo”.

 

Door storing op station Hengelo geen pin, bestelling ophalen of buitenlandsevvb bij alle kaartautomaten, ook kunt u niet in of uit checken.

 

Loopt ook mee in interne apps, dus treinpersoneel zou op de hoogte moeten zijn.

Gaat hier toch om inchecken, die staat niet in de melding genoemd.

Maar er had natuurlijk wel een lichtje moeten gaan branden bij de Hc na deze melding, tenzij hij/zij deze niet heeft ontvangen/gelezen.  Niet alles komt even goed door of bij iedereen door weet ik uit ervaring.

Het staat er idd wel expliciet in, zoals andere Henk al zegt. Het interne bericht is iets duidelijker verwoord overigens.

Oeps overheen gelezen.

Contact opnemen met de klantenservice via bv twitter of telefonisch en het uitleggen en vragen om de boete te schrappen.

Reputatie 3

Maar de conducteur weet toch van deze storing. Ze heeft het ook nog allemaal uitgelegd en dan nog krijgt ze dus een boete en moet ze dus weer door die oneindige rij bij de klantenservice heen.

 

Waarom??? 

 

 

Maar de conducteur weet toch van deze storing. Ze heeft het ook nog allemaal uitgelegd en dan nog krijgt ze dus een boete en moet ze dus weer door die oneindige rij bij de klantenservice heen.

 

Waarom??? 

 

 

Het hoeft niet zo te zijn dat de Hc weet van deze storing, het had wel netjes geweest als hij even een belletje had gedaan om te informeren of het verhaal klopte.

Reputatie 6

Hoe dit exact heeft kunnen gebeuren kan ik je helaas niet vertellen Henk L. Het was inderdaad niet nodig geweest omdat deze storing algemeen bekend was, maar zoals Jeroen ook aangeeft kan het zijn dat het nog niet bekend was bij deze Hc. Ik kan alleen maar aanraden om het advies van Jeroen op te volgen als zoiets voorkomt.

19 september, effe voor 6’en in de morgen is er een bericht uitgegaan “Storing stationsmiddelen Hengelo”.

 

Door storing op station Hengelo geen pin, bestelling ophalen of buitenlandsevvb bij alle kaartautomaten, ook kunt u niet in of uit checken.

 

Loopt ook mee in interne apps, dus treinpersoneel zou op de hoogte moeten zijn.

Gaat hier toch om inchecken, die staat niet in de melding genoemd.

Maar er had natuurlijk wel een lichtje moeten gaan branden bij de Hc na deze melding, tenzij hij/zij deze niet heeft ontvangen/gelezen.  Niet alles komt even goed door of bij iedereen door weet ik uit ervaring.

Reputatie 7
Badge +1

19 september, effe voor 6’en in de morgen is er een bericht uitgegaan “Storing stationsmiddelen Hengelo”.

 

Door storing op station Hengelo geen pin, bestelling ophalen of buitenlandsevvb bij alle kaartautomaten, ook kunt u niet in of uit checken.

 

Loopt ook mee in interne apps, dus treinpersoneel zou op de hoogte moeten zijn.

Gaat hier toch om inchecken, die staat niet in de melding genoemd.

Maar er had natuurlijk wel een lichtje moeten gaan branden bij de Hc na deze melding, tenzij hij/zij deze niet heeft ontvangen/gelezen.  Niet alles komt even goed door of bij iedereen door.

 

Ook kunt u niet in of uit checken

Out of service 3.8.9  Dat alleen is toch voor iedereen al duidelijk @Henk_NL ? 🤔

Zou er intern echt wat mis zijn met de communicatie? Zelf had ik laatst ook een vraag over mijn nieuwe Flex abonnement. Snapte er geen bal van wat er geregistreerd werd toen ik mijn reishistorie op de automaat bekeek. Via het telefoonnummer van de NS kwam ik niet veel verder, maar de HC in de trein nam in ieder geval de moeite om het uit te zoeken. Ze belde intern om me verder te helpen (compliment), tuut, tuut, tuut, …. .. helaas stond ze in de wacht. Na een minuut of 10 had ze nog niemand aan de lijn en was daar een overstap. Voelde me bijna schuldig dat ik de vraag gesteld had. Uiteindelijk wist ik iemand te bereiken die me wel verder kon helpen. ;) Misschien is het voor de NS een idee om de producten en instructies te vereenvoudigen. Dan voorkom je een hoop problemen. Scheelt een hoop gedoe voor de NS klantenservice en de klant. Hou het een beetje eenvoudig. ;)

Voor de rest was het een prima reis hoor. Eerste klas zit lekker! De week ervoor heb ik na een presentatie in Gouda's chocoladefabriek zelfs totaal onverwacht meerdere taalcursussen gevolgd in de eerste klas. Helaas kon ik daar dan weer geen chocola van maken. Communicatie blijft een lastig iets heden ten dage. 

 

 

Reageer