beantwoord

Boete voor liggen op bagage rekken

• 22 april 2019
  • 7 reacties
  • 517 Bekeken

Beste mensen,
ik heb gister naa een leuk avondje stappen een boete gekregen voor het liggen op de bagage rekken. Ik was nog al een beetje aangeschoten dus ja. Uiteraard snap ik dat dit ongepast gedrag is en ik heb een boete gekregen. Alleen ben ik vergeten hoeveel die boete is.. weet iemand hoe duur die boete kan zijn?
icon

Beste antwoord door Loes 22 april 2019, 10:21

Ik denk dat men hem geschreven heeft op:

Voorzieningen te gebruiken op andere dan de daarvoor bestemde wijze

Alle andere eventuele opties hebben hetzelfde sanctiebedrag overigens en dat is 95 euro exclusief 9 euro administratiekosten
Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Dat weet vast @Slidestops wel te vertellen 🙂
Ik denk dat men hem geschreven heeft op:

Voorzieningen te gebruiken op andere dan de daarvoor bestemde wijze

Alle andere eventuele opties hebben hetzelfde sanctiebedrag overigens en dat is 95 euro exclusief 9 euro administratiekosten
Reputatie 7
Jup, klopt helemaal.
Reputatie 7
Beste mensen,
ik heb gister naa een leuk avondje stappen een boete gekregen voor het liggen op de bagage rekken. Ik was nog al een beetje aangeschoten dus ja. Uiteraard snap ik dat dit ongepast gedrag is en ik heb een boete gekregen. Alleen ben ik vergeten hoeveel die boete is.. weet iemand hoe duur die boete kan zijn?

Wie gaat nou op een bagagerek liggen? Daar gaat die alleen maar stuk van hoor. 😤
Reputatie 7
Badge +3
Wie gaat nou op een bagagerek liggen?
Mensen die flink gedronken, gesnoven en/of geslikt hebben.
Reputatie 7
Mensen die flink gedronken, gesnoven en/of geslikt hebben.

Ja hallo. Dat is toch geen excuus.

Dus als ik zelf dronken ben mag ik dan ook maar alles doen en laten wat ik graag blief?
Nee gewoon nee. Zo werkt dat niet.
Reputatie 7
Badge
Ja hallo. Dat is toch geen excuus.

Dus als ik zelf dronken ben mag ik ook alles doen en laten wat ik graag blief?

Nee dus, aangezien TS er een boete voor gekregen heeft en er zo te zien ook niet onderuit probeert te komen.

Reageer