beantwoord

boeten

• 25 juni 2020
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Dus Ik had een kaartje gekocht In gouda en had het in mn zak gedaan. Ik was in  de tram en de condocteur kwam en toen mn kaartje was weg opeens dus ik snapt het ff niet maar krijg je dan als nog een boeten

icon

Beste antwoord door Slidestops 25 juni 2020, 00:21

Als je bij controle geen kaartje kunt tonen dan kun je inderdaad een boete krijgen. Overigens doet de NS niet veel met trams.

Je noemt wel overigens het meest genoemde (en een van de slechtste) excuus voor het niet hebben van een kaartje bij controle

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Als je bij controle geen kaartje kunt tonen dan kun je inderdaad een boete krijgen. Overigens doet de NS niet veel met trams.

Je noemt wel overigens het meest genoemde (en een van de slechtste) excuus voor het niet hebben van een kaartje bij controle

Reputatie 7
Badge +3

Als je geen vervoersbewijs kunt tonen als daar om gevraagd word, krijg je een boete.

Ja trein toch 2 e klass 

Reputatie 6
Badge

Tweede klas of eerste klas maakt niet uit.

Misschien een soort tweede rangs trein ?

Hi Enver. Welkom bij de Community.

Als je op het moment van de controle geen geldig vervoerbewijs kan tonen zal de conducteur een boete uitschrijven. Stel je vindt je ticket later terug of je hebt de betaling via je pinpas gedaan (je hebt dan een betalingsbewijs via je bankafschrift) dan kan je contact opnemen met onze Klantenservice. De boete kan dan eventueel worden kwijtgescholden. :smiley:

Reageer