beantwoord

brief kwijt waarin informatie stond hoe ik mijn mobiel terugkreeg

• 6 november 2014
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

beste NS

zoals de titel al vermeld ben ik mijn mobiel kwijtgeraakt en deze was gevonden en daar kreeg ik schriftelijk bericht van nu ben ik echter de brief kwijt waarin stond hoe ik mijn mobiel terugkreeg (waar ik de 15 euro naartoe moest sturen etc) het opsporingsverzoek nummer was 459768
hoe krijg ik nu mijn mobiel terug? ik heb geen mobiel dus kan klaarblijkelijk niet bellen...

groetjes
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 6 november 2014, 19:15

Hallo henriktenberge! Welkom op het NS serviceforum. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum in de trein verplaatst. Voor verloren en gevonden voorwerpen kan je contact opnemen met die afdeling. Zij kunnen je het beste informeren over hoe je je telefoon terug krijgt.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo henriktenberge! Welkom op het NS serviceforum. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het naar het subforum in de trein verplaatst. Voor verloren en gevonden voorwerpen kan je contact opnemen met die afdeling. Zij kunnen je het beste informeren over hoe je je telefoon terug krijgt.
Reputatie 1
ik moest wel lachen, je raakt een hoop kwijt! Hopelijk is 't inmiddels goedgekomen.

Reageer