Cameratas kwijt met m'n hele bedrijf erin | NS Community
beantwoord

Cameratas kwijt met m'n hele bedrijf erin

  • 21 January 2023
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Ik heb mijn cameratas in een rek laten liggen. Was spits en ik had het te druk met een doos. Het is echt verschrikkelijk dom en erg. Zaten 2 camera's en 4 lenzen in, mijn hele bedrijf als fotograaf. En twee klussen op de kaartjes. Ik ben voorbij paniek.. Dus ik hoop dat iemand hier een tip heeft, iets weet of wat dan ook.

Concreet ben ik op zoek naar de Hoofd Conducteur die op die rit zat, ze zeggen da ze dat nu niet meer kunnen zien terwijl ze gisteren die persoon niet meer konden bellen omdat zn dienst over was. Even alle gegevens:

18:10 - 18:40
Amsterdam - Zandvoort
treinnummer 5475
treinstellen 2404/2617


grijze cameratas/rugzak van merk Thule https://www.kamera-express.nl/thule-covert-dslr-rugtas-24l-dark-slate
2 camera's (Canon 6d/Canon RP)
4 lenzen, Canon 24, 50, 85, 70-200
oranje koptelefoon
1 fles wijn
batterijen, lampje, boek

icon

Beste antwoord door Tomas NS 21 January 2023, 13:12

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Raymond,

Dat is inderdaad een behoorlijk baalmoment, dat kan ik me goed voorstellen. Wanneer de betreffende trein nog onderweg is (of een conducteur nog in dienst is) dan zal de afdeling gevonden voorwerpen hier contact mee proberen te leggen. Dit is voor die afdeling alleen mogelijk op de dag zelf en wanneer de conducteur nog in dienst is. Gevonden voorwerpen zullen door personeel voorzien worden van een vindnummer en op een knooppuntstation/standplaats worden afgegeven. Het is daarbij van belang dat je een opsporingsverzoek doet, zodat een vindmelding kan worden gekoppeld aan jouw verzoek. Ik weet niet of mijn collega dit al had besproken met je, dus vandaar dat ik de tip zelf ook even geef. Zelf heb ik helaas geen inzage in gevonden en verloren voorwerpen, dus ik kan je zelf helaas niet helpen.

Ik hoop desondanks dat je snel weer in het bezit bent van je waardevolle spullen, zeker gezien de impact van het verlies.

Ja dank je voor je reactie! Een opspoorverzoek heb ik natuurlijk meteen gisteren al gedaan. En ook ilost. Ga nu politie aangifte doen, want die kunnen blijkbaar misschien trein video beelden opvragen.

Reputatie 1

Ja dank je voor je reactie! Een opspoorverzoek heb ik natuurlijk meteen gisteren al gedaan. En ook ilost. Ga nu politie aangifte doen, want die kunnen blijkbaar misschien trein video beelden opvragen.

Dat klopt inderdaad, mocht de politie er geen vaart achter zetten blijf dan iedere dag vragen naar de status. Dat motiveert vaak 😉

Reageer