beantwoord

Claim afgewezen ICD 16 minuten vertraging

• 1 april 2015
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Beste NS,

Ik heb in Januari een claim ingediend, omdat ik 16 minuten vertraging had, met/of door de ICD.
het claim nr = 7002354.
In de claim had ik een vertraging van 30 minuten ingevuld omdat dat de totale vertraging die ik heb opgelopen was(t/m werkadres). Nu heb ik al mijn beltegoed opgemaakt door de klantenservice te proberen te bereiken om uit te leggen dat dit 16 minuten door de NS was + vertraging met de bus (conexxion) Nu wilde ik de claim herindienen met juiste gegevens en dat mag niet meer vanwege de datum.

Is er een andere mogelijkheid om dit te rectificeren?
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 april 2015, 12:26

Kan je mij in dat geval een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres, claimnummer, reisdatum, afgelegde traject en je IBAN + tenaamstelling? Ik kan dan een bezwaar voor je indienen. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
Bekijk origineel

4 reacties

Heb je je claim ingediend via het online formulier voor vertraging met de Intercity Direct of via Mijn NS? En je hebt dus al een afwijzing ontvangen? Of is de claim nog in behandeling?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Ik heb de claim inderdaad via het online formulier voor icd ingediend(link op de ns site), de afwijzing heb ik gisteren per brief ontvangen, moet aangegeven dat er het wel rum 2 maanden heeft geduurd eer ik dit heb ontvangen.
Kan je mij in dat geval een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres, claimnummer, reisdatum, afgelegde traject en je IBAN + tenaamstelling? Ik kan dan een bezwaar voor je indienen. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
Berichtje is verstuurd!

Reageer